Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یوسو سسما در نشست خبری پس از شکست فولاد مقابل النصر عربستان اظهار داشت: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم و باید بگویم که ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی فولاد در خصوص نیمه نخست و جریان بازی در نیمه دوم نیز گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود. در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضدحمله گل دوم هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.

سسما تصریح کرد: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همینکه بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو بازی دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به خستگی بازیکنان برای بازی بعد برابر السد گفت: دو روز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از سعید آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان را تهیه کرده، تشکر ویژه داشته باشیم. هنوز بازی امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای بازی‌های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم

22 سال از شکست تلخ اینتر مقابل لاتزیو گذشت.

دانلود (27.3MB)

دیگر خبرها

  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)