Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@23:36:01 GMT

آتش بازی پرسپولیس برابر گوا به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۲۱۳

آتش بازی پرسپولیس برابر گوا به روایت تصویر

پرسپولیس با 4 گل گوای هند را شکست داد.

پرسپولیس ایران و گوای هند در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) آندره آ استراماچونی در حال مذاکره با تیم قطری پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستر یونایتد وسوسه شد محرومیت مدافع آرسنال به دلیل فیلمبرداری از صحنه غیر اخلاقی در رختکن!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است