Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پیشنهادات بایدن به ایران در مذاکرات وین خبر داد.

بر این اساس، پرایس گفت: ما همواره بر دپلماسی و حل و فصل اختلافات بر ایران از این راه تاکید داشته ایم. حقیقت این است که توافق هسته‌ای ایران بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با اسراییل درباره موضوعات منطقه‌ای به طور پیوسته گفتگو داریم و چالش‌های مرتبط با ایران یکی از مسائلی است که با آن‌ها صحبت می‌کنیم.

وی افزود: برای مثال، در جریان مذاکرات جاری در وین درباره چگونگی پایبندی ایران به تعهداتش ذیل توافق برجام و تحریم‌هایی که امکان برداشتن آن از سوی ما وجود دارد مذاکره می‌کنیم. پیشنهادات ما به ایران براساس اصل پایبندی در مقابل پایبندی است.

این اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درحالی مطرح می‌شود که ایران پیشتر خواستار لغو کامل تحریم‌های واشنگتن و ورود این کشور به برجام بوده است. با این حال، مقامات آمریکایی بار‌ها تاکید کرده اند تحریم‌های اصلی علیه ایران هیچگاه برداشته نخواهد شد. در واقع، استراتژیست‌های آمریکایی تلاش دارند با برداشتن موقت برخی تحریم‌های کوچک، ایران را به پایبندی کامل به برجام ترغیب کنند و در ادامه برداشتن تحریم‌های دیگر منوط به مذاکره تهران درباره برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ند پرایس توافق برجام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی

پوران درخشنده که این روزها دو پروژه سینمایی و ادبی را همزمان پیش می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، گفت: همچنان در حال نگارش رمان «مادرم ایران» هستم.
او درباره این کتاب که پیش‌تر اعلام شده بود آن را بر مبنای زندگی مادرش می‌نویسد، اظهار داشت: کار نگارش این رمان در مراحل آخر خودش است و پس از انتشار کتاب، مقدمات تولید یک سریال برای شبکه نمایش خانگی بر اساس آن آغاز خواهد شد.
کارگردان تحسین شده «پرنده کوچک خوشبختی»، «شمعی در باد» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه جدید سینمایی‌اش گفت: همچنان در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت هستم.
او که عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا و کارگردانان مستقل آمریکاست و در سال ۱۳۷۷، فیلم «عشق بدون مرز» را به عنوان محصول مشترک در آمریکا با حضور ۴۰ بازیگر آمریکایی و ۱۰ بازیگر ایرانی ساخته بود، درباره کتسنیگ فیلم تازه خود اظهار داشت: مذاکره با بازیگران مدنظر ایرانی و خارجی ادامه دارد و هنوز با کسی توافق نهایی حاصل نشده است.
درخشنده که غالبا در کارهای داستانی خود نیز به مبنای پژوهش و مستندنگاری وقایع توجه می‌کند، درباره این که «عشق» تا چه حد بر اساس ماجراهای واقعی پیش می‌رود، گفت: بله، این بار هم مثل همیشه کار بر مبنای واقعیت‌های اجتماعی شکل می‌گیرد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا