Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@07:28:09 GMT

لیموزینی سه‌نفره و فاقد غربیلک فرمان (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۳۸۴

لیموزینی سه‌نفره و فاقد غربیلک فرمان (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، گروه فاو این برند را در اواسط دهه ۹۰ میلادی نونوار کرد و هونگچی هم‌اکنون در حال عرضه ۶ محصول در بازار چین شامل ۴ سدان و ۲ کراس اوور می‌باشد.

در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۱ هونگچی با کانسپت L خود نگاهی به آینده داشته است. اطلاعات رسمی زیادی از این خودرو منتشر نشده اما برخی منابع خبری گفته‌اند این سدان مدرن شده از سال ۲۰۲۳ روانه خط تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که نسخه تولیدی این لیموزین همین ویژگی‌های خاص مدل مفهومی را خواهد داشت یا خیر.

L کانسپت به فرم یک سدان/لیفت بک بزرگ با خط سقف خمیده و پروفایل جانبی کوپه مانند معرفی شده است. بدنه دارای دو رنگ سفید و تیره بوده و یک الگوی الماسی شکل جالب در بخش پشتی بکار رفته است.

با ورود به داخل کابین وضعیت جالب‌تری را خواهید دید جایی که طراحی سه‌نفره با یک صندلی در جلو و دو صندلی در عقب دیده می‌شوند.

ظاهراً خبری از صندلی سرنشین جلو نیست بنابراین صندلی عقب را می‌توان گسترش داد تا موقعیت ریلکس تری برای راحتی بیشتر ایجاد شود.

دیگر ویژگی جالب این خودرو لوستر آویزان بین صندلی‌های عقب است که با تریم درخشان کابین و چراغ‌های LED بیشمار فضایی روشن و متفاوت را ایجاد کرده‌اند.

پوشش چرم دو رنگ نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشد. نهایتاً باید گفت L کانسپت فاقد غربیلک فرمان بوده و احتمالاً از سیستم خودران سود می‌برد.

 

 

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هونگچی کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟