Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی منصوری روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات امسال مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده توانایی مدیریت کشور در مواجه با ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی است و حضور آحاد مردم در انتخابات سال‌جاری و عمل به منویات مقام معظم رهبری موجب شکست توطئه دشمنان نظام اسلامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خبرنگاران و مسوولان نشریه ها باید از هم‌اکنون زمینه‌ساز حضور مردم در انتخابات باشند و وظیفه دینی و ملی خود را برای مشارکت در این میدان مهم که برای آینده کشور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است بیش از گذشته فراهم کنند.

منصوری گفت: تاریخ انقلاب گویای این موضوع است که مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری با درک شرایط حساس کنونی در این عرصه مهم حضور یابند، توطئه های استکبارجهانی و حامیان آنها را بهتر از گذشته نقش بر آب کنند.            همچنین دیروز( جمعه هفته قبل) مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت و گو با ایرنا گفت: جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات امسال جزو اهداف و خواست اصلی دشمنان نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی  به اهمیت انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: غربی‌ها ۲ برنامه راهبردی برای انتخابات، یکی کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگری شکل نگرفتن دولت انقلابی و جوان دارند .

وی یادآور شد: شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ عمومی و مهمی است که در سال جدید بر عهده ملت فهیم ایران است و از همه مردم مومن و فهیم استان تقاضا می‌شود تا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای علاوه بر نشان دادن انقلابی بودن مردم، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود. 

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی یزد رسانه سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مهریز انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی یزد رسانه سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال