Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات راه‌اندازی باجه ۲۴ ساعته پست در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: باجه قبول و ارائه خدمت به مشتریان و عموم مردم در سالن مسافری فرودگاه امام خمینی(ره) به صورت ۲۴ ساعته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران افزود: بعد از بازدید سال گذشته مدیرعامل شرکت ملی پست از محل باجه تک شیفت مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) و تاکید و دستورهای مدیرعامل مبنی بر ارائه خدمت شبانه روزی به مشتریان، بر همین اساس بعد از  هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه و ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم، از ابتدای امسال باجه مذکور را به صورت ۲۴ ساعته فعال و راه‌اندازی کردیم.

او با اشاره به مشکلاتی که قبل از این اقدام برای مسافران ایجاد می‌شد، گفت: برخی مسافران هنگام خروج از کشور در قسمت کانتر خروجی که اقدام به تحویل بار می‌کنند، ممکن است در بخش‌های اضافه بار، ممنوعیت خروج بار و ممنوعیت پروازی در بار، مشکلاتی برایشان به وجود آید.

پیشقدم ادامه داد: در زمان مراجعه مسافر به کانتر جهت تحویل بار و دریافت کارت پرواز، در صورتی که با مشکلات گفته شده مواجه شوند، به دلیل کمبود وقت کافی جهت تعیین تکلیف بار خود با مشکل مواجه می‌شوند، اما با مراجعه به بادجه پست مستقر در فرودگاه که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، می‌توانند تا حدالامکان مشکلشان را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید

ورود کرونا باعث شد ره چند ساله در پست کمتر از یک سال طی شود / بانک اطلاعات کد پستی در دست اقدام است

مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران بیان کرد: بادجه مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌تواند ارسال بار اضافی مسافر را به نشانی داخل کشور و هچنین به نشانی مقصد خارج از کشور در صورتی که منعی نداشته باشد ارسال کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست وزارت ارتباطات فرودگاه امام خمینی فرودگاه امام خمینی ۲۴ ساعته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)