Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اولاد باغی مسئول بسیج سازندگی آبادان گفت: با بالا رفتن میزان ابتلای شهروندان به ویروس منحوس کرونا و درگیر شدن بسیاری از خانواده ها به این بیماری بسیج سازندگی آبادان در اقدامی خداپسندانه و به کمک گروه های جهادی شهرستان اقدام به تهیه روزانه ۱۲۰ غذای گرم کرده است و در همین راستا با اولویت خانواده های که مادر خانواده دچار این بیماری می شوند اقدام به پخش غذای گرم میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطر نشان کرد: همچنین توزیع ۳۰عددکارت هدیه ۲۰۰هزارتومانی بین نیازمندان در قالب طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری ناوتیپ ذوالفقار اروند صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی آبادان افزود: طبق ابلاغ صورت گرفته در پانزدهم ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های حمایتی را خواهیم داشت که بین نیازمندان و به ویژه متضررین از ویروس منحوس کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی توزیع بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی