Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@17:13:03 GMT

مسئولان با درگیری‌های جناحی و حزبی مردم را خسته نکنند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۹۵۴

مسئولان با درگیری‌های جناحی و حزبی مردم را خسته نکنند

ایسنا/مرکزی رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: مسئولان با درگیری‌های جناحی و سیاسی مردم را خسته نکنند.

هادی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم تقویت فضای امیدآفرینی توام با انعکاس کاستی‌ها برای تقویت اعتماد عمومی برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی نظیر انتخابات 1400، اظهار کرد: وقتی انتقاداتی مطرح می‌شود باید در کنار آن بیان منصفانه خدمات نیز مدنظر باشد و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نباید فقط انتقاد کرد و همواره نیمه خالی لیوان را دید، گفت: مسئولان باید آستانه تحمل و تاب‌آوری خود را برای پذیرش انتقادات و نظرات مردم افزایش دهند و از طرفی مردم نیز باید در بررسی خدماتی که نظام در عرصه‌های گوناگون ارائه می‌دهد، واقع بینانه عمل کنند.

وی بر استمرار فضای انتقاد در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب در برهه‌های مختلف برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه تاکید کرد و گفت: هر چقدر اعتماد عمومی مردم در جامعه نسبت به نظام تقویت شود، قطعا حضور مردم به عنوان پشتوانه اصلی حاکمیت تاثیرگذارتر و پررنگ‌تر خواهد شد.

ملکی در ادامه گفت: حضور معنادار مردم در آئین تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت بیانگر دلبستگی و علاقه قلبی آنها به نظام اسلامی و نیز هوشیاری و بصیرت مردم نسبت به تشخیص و شناسایی خادمان واقعی ملت است و آمدند تا بگویند قدردان مسئولانی هستیم که خدمات صادقانه و خالصانه به کشور ارائه می دهند.

رئیس دادگستری ساوه یکی از دلایلی که می‌تواند باعث کاهش اعتماد عمومی شود را درگیری‌های جناحی و حزبی دانست و تصریح کرد: درگیری‌های جناحی و حزبی در کشور که بعضا هم در فضای مجازی یا حقیقی بسیار عریان می شود مردم را خسته کرده و این موضوع در اعتماد مردم به مسئولین موثر است. باید اختلاف نظرها و درگیری‌های سیاسی و جناحی برطرف شود تا اهداف انقلاب و دستاوردهای انقلاب با تقویت اعتماد عمومی و حضور مردم در صحنه صیانت شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان با درگیری‌های جناحی و حزبی مردم را خسته نکنند، تصریح کرد: درگیری ‌های سیاسی فضای یاس و ناامیدی را در جامعه و بی انگیزگی را در بین مردم رواج می‌دهد.

ملکی تزریق روحیه امید و نشاط واقعی در جامعه را به عنوان راهکار افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید قرار داد و افزود: تبیین دستاوردهای نظام، امیدبخشی، انتقادپذیری مسئولان از مردم، برخورد قانونی با مدیران متخلف و مسئولانی که نسبت به خواسته‌های مردمی بی تفاوت هستند و مبارزه با فساد می‌تواند بستر حضور مردم را در حماسه‌های سیاسی تقویت کرده و ارتقا بخشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسائل حزبی و جناحی استانی سیاسی انتخابات 1400 اعتماد عمومی مردم را خسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که با توجه به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوکر ارباب خود ایتمار بن گویر، وزبر امنیت داخلی صهیونیست‌ها شده است، رئیس جدیدی برای این رژیم وجود دارد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه اعلام کرد که بن گویر چند روز پیش در حین خروج از دفتر نخست‌وزیری در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و با لحنی بدون ترس اعلام کرد: به نخست‌وزیر هشدار دادم که اگر وارد رفح نشود، توافق با حماس غیرقانونی است.

او افزود: نخست وزیر این صحبت‌ها را شنید و قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ ادامه دارد و قول داد که هیچ معامله نامشروعی وجود نخواهد داشت.

 این روزنامه نبز در واکنش به این سخنان گفت: این سخنان و لحن صدا در دل هر شنونده جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد که نخست‌وزیر جدیدی در اسرائیل وجود دارد و بنیامین نتانیاهو در عمل نوکر ارباب خود ایتامار بن گویر شده است.

معاریو خاطرنشان کرد: این سوال بدیهی را مطرح می‌شود که نتانیاهو تا چه حد بیچاره شده است؟. نتانیاهو، علیرغم هزاران اختلاف، می‌داند که چه می‌خواهد. او می‌داند چه چیزی برای مردم مهم و خوب است، اما او بن گویر و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی را نگه می‌دارد آن هم به دلایل واضحی که فقط برای نتانیاهو خوب است. 

روزنامه صهیونیستی در ادامه توضیح داد: مشکل اکثریت مردم، پس از هفت ماه جنگ، این است که به این دولت و رفتار آن اعتماد ندارند، به نخست وزیری اعتقاد ندارند که نظرش را بر اساس منافع سیاسی خود تغییر دهد. به وزرایی مثل اوریت استراک که حاضرند برای دولتی که قادر به حفظ اسرا نیست، اسرا را قربانی کنند اعتماد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان