Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الرایه قطر اعلام کرد بازی با الدحیل یک تقابل تلافی‌جویانه برای استقلال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تیم‌های الدحیل و استقلال پس از گذشت 3 روز دوباره در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان برابر هم قرار می‌گیرند. الدحیل در بازی رفت 4 بر3 پیروز شد تا با 7 امتیاز صدرنشین گروه C این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده دیدار فردا در آستانه صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌‌گیرد و به همین دلیل این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، بازی با الدحیل یک تقابل تلافی‌جویانه برای استقلال است تا شکست بازی نخست را جبران کند اما این تیم کار دشواری پیش‌رو دارد. الدحیل برای نمایش شایستگی صدرنشینی و تداوم این روند به میدان می‌آید. بازی این دو تیم یک تقابل در سطح بالا است که احتمال‌های زیادی در آن وجود دارند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دنبال تقویت خط دفاعی و کاهش اشتباه‌های بازی نخست با الدحیل است. طبیعی است که هر دو تیم با گرایش بازی تهاجمی و میل به کسب پیروزی وارد زمین شوند. این موضوع باعث می‌شود تا انتظار یک بازی هیجان‌انگیز و قدرتمندانه را داشته باشیم.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم الدحیل با 7 امتیاز صدرنشین است. تیم استقلال با 6 امتیاز جایگاه دومی را در اختیار دارد. تیم‌های الاهلی عربستان (4 امتیاز) و الشرطه عراق بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

تیم‌های الدحیل و استقلال 45 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) برابر هم قرار می‌‌گیرند.

آماده‌سازی هافبک رومانیایی الاهلی برای بازی با استقلال

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا یک تقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد