Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز شنبه، چهارم اردیبهشت، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۲/۴؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

رایان گیگز از تیم ملی ولز اخراج شد / رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال ولز و بی بی سی، رایان گیگز پس از اتهام تعرض به دو زن، دیگر هدایت تیم ملی ولز را بر عهده نخواهد داشت و رابرت پیج، دستیار وی این تیم را در یورو ۲۰۲۰ همراه با آلبرت استیونبرگ هدایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی جلسه هیئت مدیره اتحادیه فوتبال ولز برگزار خواهد شد. تا این تحولات و تاثیرات آن مورد بررسی قرار بگیرند. 

رسمی؛ کایکی به منچسترسیتی پیوست

با اعلام وب سایت منچسترسیتی، این باشگاه برای جذب کایکی با فلومیننزه به توافق نهایی دست یافته است. کایکی تا پایان فصل لیگ برزیل در فلومیننزه می ماند و سپس به تیم اصلی منچسترسیتی اضافه می شود. فابریتزیو رومانو، جزییات این انتقال را منتشر کرده است؛ کایکی با عقد قراردادی پنج ساله به منچسترسیتی پیوسته و در ژوئن ۲۰۲۲ به این تیم اضافه می شود. منچسترسیتی برای این وینگر ۱۷ ساله، ۱۰ میلیون یورو به علاوه پاداش به فلومیننزه پرداخت می کند و در صورتی که کایکی به تیم دیگری منتقل شود، ۲۰ درصد از مبلغ انتقال به فلومیننزه خواهد رسید. 

تهدید رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان توسط الکساندر چفرین

به گزارش طرفداری و به نقل از AP، ایده بزرگ سوپرلیگ اروپا که می توانست فوتبال اروپا را برای همیشه تغییر دهد، سرانجام با انصراف ۸ تیم از ۱۲ تیم اولیه موسس طی تلاش های شبانه روزی فیفا و سران دولت بریتانیا، عملا تعلیق شد. در حال حاضر تنها بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و میلان در سوپرلیگ باقی مانده اند. حالا الکساندر چفرین، رئیس یوفا در صحبت هایی که داشته، به تهدید پرافتخار ترین تیم های لالیگا و سری آ پرداخته است. 

آرسنال ۰-۱ اورتون؛ شب شیرین تافی ها به میزبانی برند لنو در امارات

آرسنال و اورتون در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. سرنوشت این بازی کم برخورد، با اشتباه عجیب برند لنو به سود اورتون رقم خورد. 

النصر عربستان ۲-۰ فولاد ایران / استفاده تمام و کمال رقیب از اشتباهات

فولاد خوزستان که تا اینجای کار با پنج امتیاز در رتبه دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته، برای بیشتر کردن شانس صعود به مرحله حذفی در چهارمین بازی با النصر عربستان بازی کرد.

با این پیروزی النصر ۱۰ امتیازی شد و خود را بعنوان مدعی اصلی صدرنشینی گروه معرفی کرد. فولاد هم با ۵ امتیاز امیدوار به دو بازی پایانی است.

تراکتور ایران ۱ – ۰ نیروی هوایی عراق/ سه امتیاز برای حضور در کورس

تراکتور و نیروی هوایی از ساعت ۱۹:۳۰ در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با یک گل به سود تراکتوری ها به پایان رسید.

گوای هند ۰-۴ پرسپولیس ایران؛ به راحتی آب خوردن

پرسپولیس ایران و گوای هند در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا گل های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند. پرسپولیس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و گوا نیز ۲ امتیازی ماند و در رده سوم جدول ایستاد.

گل گهر ۱-۰ صنعت نفت آبادان / قلعه نویی به کسب سهمیه آسیا نزدیک تر شد

تیم های گل گهر و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۱-۰ میزبان همراه بود. شاگردان قلعه نویی رتبه چهارم خود را تثبیت کردند تا بیشتر به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شوند. در نقطه مقابل نفت یک نتیجه نامطلوب دیگر کسب کرد تا اوضاع این تیم وخیم تر شود. برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (۴ اردیبهشت)

لیگ قهرمانان آسیا:
الاهلی عربستان – الشرطه عراق / ساعت ۲۲:۱۵
استقلال ایران – الدحیل قطر / ساعت ۰۰:۴۵ / پخش زنده از شبکه سه / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

لیگ برتر انگلیس:
لیورپول – نیوکاسل / ساعت ۱۶ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
وست هم – چلسی / ساعت ۲۱ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
شفیلد یونایتد – برایتون / ساعت ۲۳:۳۰

لالیگا:
رئال مادرید – رئال بتیس / ساعت ۲۳:۳۰ / پخش زنده از شبکه ورزش / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

بوندس لیگا:
ماینتس – بایرن مونیخ / ساعت ۱۸ / پخش زنده از شبکه ورزش
وولسفبورگ – دورتموند / ساعت ۱۸ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
بایرلورکوزن – دورتموند / ساعت ۲۱

لوشمپیونه:
متز – پاری سن ژرمن / ساعت ۱۹:۳۰ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

لیگ هلند:
هیرنفین – زووله / ساعت ۱۹ (رضا قوچان نژاد)

لیگ روسیه:
زنیت – روتور ولگوگراد / ساعت ۱۸ (سردار آزمون)

سوپرلیگ ترکیه:
ترابزون اسپور – کاراگومروک / ساعت ۱۷:۳۰ (مجید حسینی)

چمپیونشیپ:
بورنموث – برنتفورد / ساعت ۱۸ (سامان قدوس) صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۲/۴؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ امیر عابدزاده در لیگ پرتغال علی سامره و دوستانش ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ زیدان، بدون شرح سرخیو راموس نوشت:
هر لایک و کامنت شما در این پست باعث می شود اسپانسرهای یونیسف ۱ دلار در جهت واکسیناسیون عمومی کمک کنند و این کمک تا سقف ۵ میلیون یورو خواهد بودCaption

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پخش زنده از تیوا اسپورت لیگ قهرمانان آسیا مصاف هم رفتند لینک پخش زنده صبحانه ورزشی ساعت ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com