Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تولید بهبود امور دام جهاد کشاورزی استان یزد گفت: قیمت جوجه یک روزه در حال حاضر بالاتر از قیمت مصوب در حال فروش به تولیدکننده است و همین موضوع نارضایتی تولیدکنندگان را به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی غیب اللهی در گفتگو با یزدرسا،با اعلام اینکه استان یزد تولید کننده جوجه یک روزه نیست و جوجه های یک روزه مورد نیاز یزد از استانهای شمالی تامین می شود اظهار داشت: قیمت مصوب تنظیم بازار برای جوجه یک روزه که به صورت هماهنگ به سراسر کشور ابلاغ شده ۴هزار و۲۰۰تومان می باشد اما در حال حاضر گزارشات متعددی وجود دارد که تولید کننده، جوجه یک روزه را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب و حتی تا ۶هزارتومان در حال خریداری می باشد و همین موضوع باعث نارضایتی تولید کننده مرغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یزد به این دلیل که تولید کننده جوجه یک روزه نیست و قیمت گذاری هم به صورت کشوری انجام می شود، استان یزد هیچ اختیار و نظارتی بر این موضوع ندارد و تنها گزارشات متعدد تولیدکنندگان را به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کرده ایم و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی باید در این زمینه اقدماتی انجام دهند.   معاون تولید بهبود امور دام جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه منطقی به نظر می رسد که به دنبال افزایش قیمت مرغ، قیمت جوجه یک روزه هم افزایش یابد تصریح کرد: در زمینه جوجه روزی در حال حاضر در سطح استان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد وبرای فروردین۱۴۰۰ به میزان ۲میلیون و ۵۷۸هزار جوجه ریزی در سطح استان یزد انجام شده که حتی ۱۰درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.   شایان ذکر است در شرایطی کمتر از یک ماه از افزایش حدود۵هزارتومانی قیمت مرغ میگذرد، عدم افزایش قیمت جوجه یک روزه و درمقابل افزایش قیمت مرغ موجبات نارضایتی تولیدکنندگان جوجه یک روزه را فراهم آورده و شاید همین موضوع بهانه ای باشد که در آینده ای نزدیک مجددا شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.   انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جوجه یک روزه تولید کننده افزایش قیمت استان یزد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟