Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:01:24 GMT

مهمترین رویداد خبری هفته گذشته شمال استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۴۰۶

مهمترین رویداد خبری هفته گذشته شمال استان اصفهان

پرونده مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم مختومه می‌شود، ازدواج در آران و بیدگل افزون بر ۳۸ درصد افزایش یافت، ۴۰۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در اردستان شناسایی شد، ۳.۲ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان آران و بیدگل پرداخت شد، ۵۵ درصد شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کاشان رعایت می‌شود، نهج‌البلاغه استفاده از مدیران متملق را نهی کرده است و ملت بخاطر انقلاب، شهدا، عزت وطن با اقتدار در انتخابات شرکت می‌کند از دیگر خبرهای مهم هفته گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت ۵۵۸ واحد مسکونی با کمک دولت در اردستان آغاز شد

ساخت ۵۵۸ واحد مسکونی در اردستان با کمک دولت و خیران عصر شنبه با حضور احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد.

فرماندار اردستان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی واحدهای مسکونی این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدها در سه طرح اقدام ملی مسکن، اقشار کم درآمد از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز و تفاهم‌نامه ۳ جانبه کمیته امداد مربوط به سفر تابستان سال گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان ساخته خواهد شد.

حمیدرضا تاملی با بیان اینکه‌ در مجموع ۶۰ هزار متر مربع ساختمان ساخته خواهد شد، افزود: این مقدار بنا در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت و با توجه به اینکه برای هر ۵۷ متر مربع یک نفر شغل ایجاد می شود و این طرح‌ها در مجموع برای یک‌هزار و ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵ هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

وی اجرای این طرح‌ها را طی ۱۰ سال گذشته در اردستان بی‌سابقه عنوان و اضافه کرد: ۱۳۲ واحد مربوط به طرح اقدام ملی در شهر اردستان و از ۳۲۰ واحد اقشار کم درآمد(خیران) ۱۲۰ واحد در اردستان، ۱۸۰ واحد در زواره و ۲۰ واحد در شهر مهاباد ساخته می‌شود.

پرونده مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم مختومه می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بخش عمده‌ای از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده و پرونده این واحدها تا پایان فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی مسکن محرومان و اقدام ملی در اردستان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از این واحدها باقی مانده، بلامعارض و بدون متقاضی است، افزود: نزدیک به ۲۵ هزار واحد نیمه تمام در کشور باقی مانده که اغلب در مرحله نازک‌کاری و نصب انشعاب‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می شود، خاطر نشان کرد: ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان شروع شد و به جز ۲ طرح که مشکل‌دار بود بقیه با تلاش مسوولان به اتمام رسیده است.

ازدواج در آران و بیدگل افزون بر ۳۸ درصد افزایش یافت
رییس اداره ثبت احوال آران و بیدگل گفت: ازدواج در این شهرستان در سال ۱۳۹۹، ۳۸ و ۳۶ صدم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش یافت.

محمدعلی کاشفی افزود: در سال ۹۹، ۵۵۹ واقعه ازدواج در آران و بیدگل ثبت شد در حالی که این آمار در مدت مشابه سال قبل از آن ۴۰۴ مورد بوده است.

وی با اشاره به تولد یکهزار و ۱۹۶ نوزاد در سال گذشته اظهار داشت: بیشترین ثبت اسامی نوزادان دختر فاطمه، زهرا، و حلما و نوزادان پسر امیر علی، امیرمحمد و محمد است. 

۹۵ هزار نفر اصفهانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۹۵ هزار نفر از این استان در طرح اقدام ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.

علیرضا قاری قرآن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان ۲۳ هزار نفر واجد شرایط هستند و در این بین تاکنون ۱۳ هزار نفر پول واریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای این افراد ساکن در مناطق مختلف استان زمین تامین شده است، خاطر نشان کرد: برای بخشی از این افراد زمین به صورت خود مالک واگذار و در مدت زمان مشخص اقدام به ساخت خواهند کرد و تعدادی نیز به صورت انبوه‌سازی از سوی بنیاد مسکن یا مراجع دیگر ساخته خواهد شد.

ارتش تبلور شعار فدای ملت در تامین امنیت است

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) مستقر در آران و بیدگل گفت: ارتش مصداق واقعی و تبلور شعار «ارتش فدای ملت» از ابتدای انقلاب تاکنون در تامین امنیت، صحت، سلامت و عافیت مردم بوده و این مهم را محقق کرده است.

سرهنگ شاهین پاکروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری حرکت انقلابی نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ محضر امام راحل با ادای احترام و پیوستن عملی به انقلاب و مردم افزود: با تشکیل نشستی در ستاد ارتش در صبحدم ۲۲ بهمن همان سال و اعلام رسمی بی‌طرفی به آغوش انقلاب و ملت پیوست و همان روز نیز انقلاب به پیروزی رسید.

وی با یادآوری رویدادهایی از جمله برگزاری رفراندوم‌ها در کشور و شنیده شدن زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال ارتش از سوی برخی از عناصر خودفروخته از جمله منافقین اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نگاه ژرف و دوراندیش و داشتن مشاوران امینی از جمله رهبر معظم انقلاب بر خلاف همه نظرهای اطراف خود تداوم فعالیت ارتش را ابلاغ و دستور نامگذاری ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ به عنوان ارتش جمهوری اسلامی ایران را صادر کرد.

کشف ۲۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اردستان بی‌سابقه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: ۲ هزار ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در چند روز اخیر باتلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از سوداگران مرگ در جاده ترانزیت کشف و ضبط شد که این حجم مواد مخدر در اردستان بی سابقه است.

علیرضا فرحبخش در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان با قدردانی از کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: فروردین امسال علاوه بر افزایش ۱۷۳ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۱۳۳ درصدی دستگیری موادفروشان در شهرستان را شاهدیم که نشان از وجود تعداد زیاد مصرف‌کنندگان دارد و می‌طلبد برای درمان این افراد اقدام‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به تعطیلی کمپ‌های ترک اعتیاد باران و زندگی دوباره تصریح کرد: بهزیستی پیگیر رفع مانع‌های موجود برای راه‌اندازی مجدد این کمپ‌ها باشد.

اعتماد و درایت امام (ره) سبب تثبیت ارتش شد

قائم مقام باغ موزه دفاع مقدس کاشان و فرمانده پیشین پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل گفت: شناخت، اعتماد و درایت امام خمینی (ره)، ارتش مقتدر و وفادار به نظام سیاسی انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

سردار ناصر امینی‌صبا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین تلاش‌های نیروهای ارتش در سه برهه پیش، حین و پس از انقلاب اظهار داشت: پیش از انقلاب بنا به فرمان امام (ره) در فرار نیروهای ارتشی و ظلم مشهود سران در پیکره ارتش آمار پادگان‌ها به کمتر از ۲۵ درصد رسید و با اینکه برایشان خطر بزرگی داشت از پادگان فرار کردند.

۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در اصفهان ساخته می‌شود

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز اصفهان گفت: این انجمن برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در ۱۲ شهر استان برنامه‌ریزی کرده است.

سیداصغر مستولی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انجمن خیران مسکن‌ساز اصفهان در راستای هدف خود و با توجه به امکانات و منابع در اختیار، تلاش می کند در مدت ۳۰ ماه این واحدها را ساخته و به واجدان شرایط تحویل دهد.

وی درباره هزینه ساخت این واحدها اظهار داشت: با توجه به اینکه‌ زمین مورد نیاز این واحدها در قالب طرح ۹۹ ساله به صورت اجاره بها پول پرداخت می شود تلاش شده قیمت زمین را از هزینه ساخت جدا کنیم تا هزینه ساخت کاهش یابد.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز اصفهان گفت: اکنون پیش بینی شده هزینه ساخت هر متر مربع بین چهار تا پنج میلیون تومان باشد و این واحدها طبق الگوی مصرف با زیربنای مفید ۷۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

۸۹ هزار واحد مسکن روستایی اصفهان مقاوم‌سازی شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۸۹ هزار واحد مسکونی روستایی در این استان با تسهیلات بانکی پنج درصد مقاوم‌سازی شده است.

غلامحسین خانی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه مقاوم‌سازی سال گذشته اصفهان ۹ هزار واحد بود که با پرداخت تسهیلات مورد نیاز از سوی بانک‌های عامل اجرایی و تلاش شده سه هزار واحد ۴۰ تا ۶۰ مترمربعی با پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی درباره میزان سهمیه مقاوم‌سازی سال ۱۴۰۰ استان اصفهان اظهارداشت: امسال افزون بر ۱۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده و پیگیر قطعی شدن آن هستیم.

مطالبه تخصیص سهمیه آب به صنعت اردستان محقق شد

فرماندار اردستان از تخصیص سهمیه آب به بخش صنعت به عنوان مطالبه چندین ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم در نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار اصفهان و جمعی از معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی و نیرو مصوب شد.

شهرستان افزون بر ۴۲ هزار نفری اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان، از ابتدای برنامه ششم توسعه در سال ۱۳۹۶ برای بخش صنعت تخصیص آب نداشته است.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو سفر بهمن ۱۳۹۹ سیدجواد ساداتی‌نژاد رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، مشاور نیرو و مدیرعامل بانک کشاورزی به اردستان، نشستی با حضور استاندار اصفهان در کمیسیون کشاورزی مجلس تشکیل شد و پس از بحث و بررسی موضوع‌های مختلف مقرر شد واحدهای صنعتی، صنعت گردشگری، گلخانه‌ها و دامداری ها از مصوبه تخصیص سهمیه آب به بخش صنعت شهرستان بهره‌مند شوند.

فرماندار اردستان بدون اشاره به جزییات بیشتر درباره تخصیص آب به بخش صنعت این شهرستان، کم نشدن سهمیه آب چاه‌های دارای پروانه که به بخش صنعت تغییر کاربری می‌دهند را از دیگر مصوبه های مهم نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اعلام و اضافه کرد: پیشتر ۲۵ درصد سهمیه برداشت آب این چاه‌ها کاهش می‌یافت.

۴۰۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در اردستان شناسایی شد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردستان گفت: تاکنون چهار هزار اثر تاریخی و طبیعی در این شهرستان شناسایی شده و از این تعداد، ۸۵ اثر تاریخی، طبیعی و ناملموس در فهرست آثار ملی و یک اثر تاریخی (قنات ۲ طبقه مون) در فهرست جهانی به ثبت رسیده است.

مهدی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لزوم کاوش‌های بیشتر برای شناسایی آثار تاریخی و باستانی اردستان افزود: به دلیل پیشینه تاریخی و قدمت شهرستان، اطمینان داریم محوطه‌های تاریخی و باستانی بسیاری در این منطقه وجود دارد که تاکنون برای شناسایی و کشف آنها اقدام‌های تخصصی و کاوش های موثری به عمل نیامده است.

وی خاطر نشان کرد: هر ساله روز جهانی بناها و محوطه‌ها (۱۷ آوریل) فرصتی برای ایجاد زیرساخت، مشارکت‌ها و همکاری‌های مختلف در این زمینه فراهم می‌کند.

۳.۲ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان آران و بیدگل پرداخت شد

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان در سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.

حیدر ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به ۱۰۱ نفر از مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی آران وبیدگل در زمینه ایجاد اشتغال، توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات کم بهره و با دوره بازپرداخت پنج ساله بوده است، ادامه داد: سقف پرداخت تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان بوده که در زمینه‌های مختلف شغلی از جمله صنعتی، خدمات، قالی‌بافی و خدمات به مددجویان دارای گواهینامه اشتغال پرداخت شده است.

۵۵ درصد شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کاشان رعایت می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ۵۵ درصد شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کاشان رعایت می‌شود که پذیرفته نیست.

ایوب درویشی عصر چهارشنبه در نشست مشترک ستاد مقابله با کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، موضوع محوری مورد قبول همگان را وجود دستورالعمل‌ برای تمامی فعالیت‌ها عنوان و تصریح کرد: این رعایت کردن موضوع پیچیده‌ای نیست و فقط ماسک زدن است؛ وقتی در یک شهر باوری برای ماسک زدن نباشد واویلا است.

۳۹ میلیارد تومان برای آسفالت اردستان اختصاص یافت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده ۳۹ میلیارد تومان اعتبار ملی برای آسفالت محورهای اردستان اختصاص یافت.

فرزاد دادخواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای شهرستان به ویژه ۲۲ کیلومتر کمربندی اردستان اختصاص داده شده و از محل اعتبارهای ملی پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: محور اردستان به نایین‌ درحال اجرای عملیات روکش آسفالت است و با پایان یافتن این قطعه طرح‌ روکش آسفالت کمربندی اردستان آغاز می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان درخصوص اجرای طرح روشنایی جاده کمربندی اردستان اظهار داشت: روشنایی قطعه نخست کمربندی اردستان از دانشگاه پیام نور تا پمپ بنزین در حال اجراست که در صورت مساعدت و همکاری اداره برق تا پایان هفته‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نهج‌البلاغه استفاده از مدیران متملق را نهی کرده است

عضو هیات علمی گروه الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث دانشگاه کاشان گفت: نهج‌البلاغه در حوزه حکمرانی با تاکید بر استفاده نکردن از مدیران متملق و چاپلوس، بهترین انسان‌ها را منتقدان با نقد سازنده و برگزیده‌ترین مشاوران را بیان‌کنندگان حقیقت‌های هر چند تلخ معرفی کرده است.

مصطفی عباسی‌مقدم اظهار داشت: نگاه منطقی و متعادل به اخلاق و رفتار بر پایه اصل طلاییِ هر چیزی که برای خود نمی‌پسندی برای دیگران نیز نپسند، روش فرهنگی امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه برای مدیران و کارگزاران حکومتی است.

وی با تاکید بر اینکه امیرالمومنین (ع) در راستای فرهنگ‌سازی، اقدام‌های مثبت فرهنگی را مطرح و با این روش افراد را به خوبی‌ها تشویق کرده است، افزود: روش آن حضرت، سپاسگزاری و ستایش افراد خوب در قبال اقدام‌های سنجیده و شایسته آنان و انتقاد از رفتارهای نادرست، مدیریت غلط و بروز مشکلات فرهنگی در جامعه است.

به گفته وی، از سوی دیگر، نگاه کلی نهج‌البلاغه در ترغیب به برخورد منطقی و متعادل در اخلاق و رفتار با دیگران به‌ویژه بر پایه اصل و قاعده طلایی اخلاق استوار است.

ملت بخاطر انقلاب، شهدا، عزت وطن با اقتدار در انتخابات شرکت می‌کند

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ملت ایران حضور مقتدر در انتخابات و تعلق خاطر به انقلاب، خون شهدا، حاکمیت دینی، استقلال میهن و عزت و سربلندی وطن اسلامی را به زخارف دنیوی نمی‌فروشد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهرستان به‌صورت رادیویی منتشر شد، افزود: نگاه به برخی مسائل و قضیه‌ها از زوایه شخصی، شائبه دلزدگی، خستگی و بریدن مردم از انقلاب و شرکت نکردن آنان در انتخابات دارد اما با نگریستن از زاویه الهی و استناد به آیه‌های قرآن، امداد غیبی و تحول بنیادی در موردهای خاص و مسائل و قضایا محقق می‌شود.

وی با تاکید بر وجود سه نکته غلبه مستمر سنت‌های الهی بر جریان‌های عادی، تحقق سنت‌های الهی از راه‌ها و مسیرهای خارج از محاسبه‌های متعارف چشمی و عقلی بشری و بهره‌مندی جامعه از سنت‌های الهی در متن ابتلائات، دل مشکلات و قلب سختی‌ها بدون ساعتی تقدم و تاخر اظهار داشت: قصه‌های قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن نباید به شکل افسانه‌سرایی و سرگرمی بلکه برای آموزش‌گیری و پندآموزی خوانده شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به داستان‌های قرآنی در تحقق وعده‌ها و سنت‌های الهی و طرح این پرسش که آیا نخست باید بستر انتخابات را فراهم و از همه جهت ورود پیدا کنیم یا باید ورود کنیم و بستر فراهم شود، ادامه داد: وظیفه ما اینست که نخست با برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و فراهم کردن مقدمات کار ورود کنیم تا تحقق وعده الهی و امداد غیبی خداوند مشاهده شود، همان‌طور که در این ۴۲ سال نظام را حفاظت کرد.
نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آسفالت نطنز اردستان کاشان مسکن آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آسفالت نطنز وزارت صنعت معدن و تجارت آسفالت نطنز اردستان کاشان مسکن آران وبیدگل اخبار کنکور گفت و گو با خبرنگار ایرنا گو با خبرنگار ایرنا انجمن خیران مسکن ساز کمربندی اردستان کمیسیون کشاورزی آران و بیدگل گفت آران و بیدگل ساخته خواهد شد میلیارد تومان طرح اقدام ملی استان اصفهان میلیون تومان سنت های الهی واحد مسکونی نهج البلاغه بخش صنعت هزینه ساخت مقاوم سازی اصفهان گفت اثر تاریخی مواد مخدر هزار واحد سال گذشته واحد مسکن خاطر نشان پرداخت شد مسکن مهر هزار نفر تا پایان متر مربع سهمیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی