Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار تبریز از اتمام طرح تعریض شش کیلومتر از جاده آناخاتون تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی تعریض جاده‌ی آناخاتون اظهار کرد: عملیات تعریض جاده‌ی آناخاتون از چند ماه قبل آغاز  و ابنیه های فنی آن ایجاد شد و پیمانکار پروژه نیز به‌صورت جدی کار را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک و نیم کیلومتر از این جاده زیرسازی شده و در مرحله آسفالت ریزی است.

وی متذکر شد: جاده‌ی آناخاتون در حال حاضر کم عرض بوده و کیفیت آسفالت آن نیز نامناسب و متاسفانه تعداد وقوع تصادف و فوتی نیز زیاد است.

شهردار کلانشهر تبریز تاکید کرد: با این شرایط، تلاش می کنیم تا پایان خرداد ماه این پروژه را تمام کنیم و از پیمانکار نیز خواسته ایم تا موعد مقرر، شش کیلومتر از این جاده را تکمیل کرده و به مردم عزیز تحویل داده شود.

وی در خصوص میزان تعریض جاده‌ی آناخاتون گفت: عرض جاده ۱۷ متر است که با اجرای طرح تعریض تقریبا به میزان دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد تا امکان طی مسیر در این جاده مخصوصا در روزهای پنجشنبه و جمعه که ترافیک بالایی دارد، به راحتی انجام شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر در رابطه با میزان اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ میلیارد اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده و هزینه می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار تبریز جاده ی آناخاتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است