Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@05:14:58 GMT

250 سال زندان در انتظار 4 قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۷۱۲

250 سال زندان در انتظار 4 قاچاقچی

4 قاچاقچی مواد مخدر به جرم حمل یکی از بزرگ ترین محموله های مواد مخدر در بریتانیا به 250 سال زندان محکوم شدند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، میزان مواد مخدر بدست آمده از این قاچاقچیان حدود 4 میلیون پوند ارزش داشته و یکی از بزرگ ترین محموله های مواد مخدری است که تاکنون اسکاتلندیارد موفق به ضبظش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته متهمان در دادگاهی در لندن پای میز محاکمه قرار گرفته و با توجه به شواهد موجود علیه شان به سالها زندان محکوم شدند.
گزارش های پلیس نشان میدهد که متهمان در سال 2015 در عملیات گسترده پلیس دستگیر  و طی 4 سال گذشته متهمان در6 دادگاه حضور یافته و محکوم شناخته شدند.
بنا بر شواهد پلیس این تیم 4 نفره قاچاق کوکائین و دیگر مواد مخدر را از سال 2007 میلادی آغاز کرده و سالها در مناطق مختلف بریتانیا این مواد را به فروش رسانده اند و همواره موفق شده بودند تا از دست  ماموران پلیس فرار کنند اما در نهایت در سال 2015 میلادی به دام افتاده اند.
اطلاعات پلیس نشان میدهد که قاچاقچیان از فروش مواد زندگی های لوسی برای خود فراهم کرده که شامل خانه ها و خودروهای لوکس و پول های نقدی بوده که در حساب های بانکی شان وجود دارد  و پلیس نیز تمامی این دارایی ها را ضبط کرده است.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی