Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:24:26 GMT

کی‌روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۲۳۹

کی‌روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می‌شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دوباره هدایت بافانا بافانا را برعهده خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که قرار بود اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) امروز (شنبه) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند، این اتحادیه با انشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل محدودیت‌های سفر در این کشور که در نتیجه شیوع ویروس کرونا وضع شده، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته آینده موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از کارلوس کی‌روش سرمربی پیشن تیم‌های ملی ایران و کلمبیا، اِروی رنار سرمربی تیم ملی عربستان و هوگو بروس سرمربی پیشین تیم ملی کامرون به عنوان سه گزینه نهایی SAFA یاد شده بود.

طبق گزارش سایت «اسپورت 24» آفریقای جنوبی؛ سرمربی بعدی بافانا بافانا احتمالاً کارلوس کی‌روش خواهد بود، مربی‌ای که بین سال‌های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را برعهده داشت و این تیم را تا مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا و البته جام جهانی 2002 رساند.

همچنین سایت «ساوت افریکن» نیز با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کارلوس کی‌روش در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آفریقای جنوبی است. طبق این گزارش؛ اروی رنار ادعای علاقه‌اش برای سرمربیگری بافانا بافانا را تکذیب کرده است و با این شرایط رقابت برای احراز این پست بین کی‌روش و بروس است، اما سران اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نسبت به استخدام کی‌روش علاقه‌مند هستند.

‌کی‌روش: دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستم/ هیچکس بهتر از من نمی‌تواند مشکلات کلمبیا را حل کند!

کی‌روش 67 ساله که پیش از هدایت تیم‌هایی همچون رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران را برعهده داشته، از ماه فوریه 2019 هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار بود، اما پس از یک سال و 9 ماه حضور روی نیمکت این تیم از سمت سرمربیگری تری‌کالر اخراج شد. او در این مدت در 18 بازی، آمار 9 پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی تیم ملی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش تیم ملی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش آفریقای جنوبی بافانا بافانا تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد