Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سلیمانی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به ایجاد آلودگی و رعایت نکردن الزامات زیست محیطی و بی‌توجهی به تذکرات و اخطاریه‌های صادر شده از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر، مدیران این دو مجموعه به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی برای همه واحدهای صنعتی اجباری است و در صورت تخلف و ایجاد آلودگی برابر قانون با مجموعه‌هایی که با آلودگی باعث تهدید بهداشت عمومی شوند، برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی در خصوص نام این شرکت‌ها تصریح کرد: پرونده این دو شرکت پتروشیمی در مراجع قضائی شهرستان در حال پیگیری است و بعد از تأیید جرم زیست محیطی، اسامی این شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

کد خبر 5196211

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر آلودگی زیست محیطی دادگستری خوزستان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گناوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان سردار حجازی محدودیت های کرونایی اردبیل زلزله انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس