Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@23:30:01 GMT

ورود قطعات خط تولید واکسن کرونا به کشور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۴۳۳

ورود قطعات خط تولید واکسن کرونا به کشور

ورود قطعات خط تولید واکس کرونا شامل تجهیزات clean room و قطعات دستگاه شستشوی ویال مربوط به شرکت شفافارمد تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام با پرواز شانگهای ماهان که در ساعت ۶/۳۰ بامداد شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۴ ورودی خواهد داشت.

قدس آنلاین؛ «مهرداد جمال ارونقی» معاون فنی و امور گمرک کشور در گفت‌وگو با قدس آنلاین از ورود قطعات خط تولید واکسن کرونا مروبط به شرکت شفافارمد تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ارونقی این قطعات که شامل تجهیزات clean room و قطعات دستگاه شستشوی ویال مربوط به شرکت شفافارمد تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام است با پرواز شانگهای ماهان که در ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز(شنبه) مورخ ۴ اردیبهشت ماه وارد فرودگاه امام خمینی شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خط تولید واکسن کرونا تولید واکسن کرونا واکسن کرونا ساخت واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: به دلایل مختلف وقتی انتخابات به دور دوم کشیده می شود مشارکت کاهش پیدا می‌کند.

وی در برنامه‌ سلام صبح به خیر شبکه سه گفت: یکی از دلایل کاهش مشارکت در مرحله دوم انتخابات، اجازه ندادن قانونگذار به افراد برای رای دادن در شعبه‌ای غیر از شعبه اخذ رای در مرحله اول است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: اگر فردی در تهران رای داده باشد نمی‌تواند در شهرستان دیگری رای دهد، اما اگر فردی در مرحله اول در هیچ یک از شعب ۲۲گانه رای نداده باشد در مرحله دوم می‌تواند در هر شعبه و شهری رای خود را به صندوق رای بیندازد.

اسلامی ادامه داد: ستادهای انتخابات استانی و صدا و سیما اطلاع‌رسانی مناسبی برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات انجام داده‌اند. وضعیت تایید صلاحیت‌ها در حوزه‌های ۲۲ گانه اخذ رای به گونه‌ای است که نامزدها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و مردم می‌توانند با توجه به این مسئله با نامزدهای منتخب خود رای دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور متذکر شد: هر کس در مرحله دوم انتخابات بالاترین رای را کسب کند، وارد مجلس می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904285

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است