Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:49:07 GMT

مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی‌های بی‌آب و رنگ

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۴۴۱

مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی‌های بی‌آب و رنگ

فراروـ  قسمت پنجم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «باربارا به دلیل ضرر هنگفت آژانس مسافرتی تصمیم به اخراج چهار کارمندش گرفته است، کارمند‌های او، اما به این سادگی اخراج بشو نیستند...»
ایرج برای باربارا حساب و کتاب آژانس مسافرتی را تشریح می‌کند و باربارا متوجه می‌شود که آژانس ضرر و زیان زیادی به بار آورده است و نه‌تن‌ها حقوق عقب افتاده کارمندانش را نمی‌تواند بدهد؛ بلکه ادامه کار نیز غیرممکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باربارا تصمیم می‌گیرد دختر خاله‌ها را که در آژانس برای او کار می‌کردند، اخراج کند. اما دخترخاله‌ها این اخراج را نمی‌پذیرند و با هر ترفندی که شده مرکز را ترک نمی‌کنند. کار به جایی می‌کشد که باربارا عاجز می‌ماند و این بردیاست که وارد ماجرا می‌شود و سعی می‌کند دخترخاله‌ها را راضی به ترک مرکز کند. دختر خاله‌ها می‌روند؛ اما طولی نمی‌کشد که با مادرانشان بر می‌گردند و باربارا و بردیا که نمی‌توانند در مقابل خاله‌هاشان مقاومتی کنند، همه چیز را گردن ایرج می‌اندازند و او نه‌تن‌ها سپر بلای آن‌ها می‌شود، مجبور می‌شود حقوق و مزایای دختر خاله‌ها را نیز خودش پرداخت کند. در قسمت پنجم سریال مردم معمولی هم اتفاق امیدوار کننده‌ای نمی‌افتد و همان روند پایین‌تر از معمولی سریال ادامه دارد. حتی یک سریال کمدی معمولی هم از مردم معمولی بامزه‌تر و خنده‌دارتر است. یک دوربین ثابت در میدان انقلاب یا هر میدان دیگری در تهران که رفت و آمد معمولی مردم معمولی را ثبت و ضبط کند، به مراتب شاهد اتفاقات خنده‌دارتری نسبت به مردم معمولی خواهد بود. هیچ داستان جالبی، هیچ شخصیت بانمکی، هیچ موقعیت خنده‌داری و هیچ آب و رنگ جالبی در مرکز تناسب طلایی رامبد جوان دیده نمی‌شود. بازی‌های رامبد جوان و شبنم مقدمی نیز با اغراق‌ها و جیغ و فریادهایشان نهایتاً تا همین قسمت پنجم برای مخاطبان باقی مانده این سریال قابل تحمل خواهد بود. مخاطبان اندکی که با اعلام میزان رضایت‌شان در سامانه پخش کننده این سریال رکوردی جالب ثبت کرده‌اند و درصد رضایت این سریال را حتی از بی‌کیفیت‌ترین آثاری که تاکنون در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، پایین‌تر آورده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مردم معمولی شبکه نمایش خانگی مردم معمولی قسمت پنجم خاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ