Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@05:21:39 GMT

زلاتان: ثابت کردم که سن برای فوتبال بازی کردن مهم نیست

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۵۵۷

زلاتان: ثابت کردم که سن برای فوتبال بازی کردن مهم نیست

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان پس از تمدید قراردادش گفته که بالا رفتن سن انگیزه او را برای درخشش در سطح اول اروپا نگرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد و به نوع پاداش عملکرد خوب خود را طی یک فصل اخیر حضورش در میلان گرفت، سن را فاکتوری نه چندان مهم برای ارائه عملکردی خوب از سوی یک بازیکن می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان در حالی قراردادش را با میلان برای یک سال دیگر تمدید کرد که 39 ساله است. به این ترتیب او بعد از 40 سالگی‌اش هم می‌تواند به بازی در سطح اول اروپا ادامه دهد و حتی ممکن است فصل آینده به لیگ قهرمانان هم بازگردد.

ایبرا گفت: من فکر می‌کنم که تمدید قراردادم اتفاق مثبتی خواهد بود اگرچه زمانی که من به میلان برگشتم درباره توانایی‌ام برای بازی در اینجا شک داشتند. من به آنها ثابت کردم که سن مهم نیست. همه چیز به ذهنیت یک بازیکن بستگی دارد. من همیشه به دنبال پیشرفت بوده‌ام و سعی کرده‌ام بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. تنها چیزی که می‌خواهم این است که از نظر فیزیکی احساس خوبی داشته باشم و بتوانم کارهایی که می‌دانم چگونه باید انجام‌شان دهم را انجام دهم.

زلاتان پس از تمدید قرارداد: حاضرم تا آخر عمر در میلان بمانم

تنها نکته منفی بازگشت زلاتان به میلان، مصدومیت‌های مکرر او بوده که سبب شده تعداد زیادی از بازی‌های روسونری را در این فصل و فصل گدشته از دست بدهد. با این وجود او در همان بازی‌هایی که در میدان بوده آنقدر عملکرد خوبی داشته که تمدید قراردادش با میلان توجیه داشته باشد.

ایبرا در حال حاضر هم در حال ریکاوری است و امیدوار است که بتواند خودش را به بازی مهم میلان در روز دوشنبه برابر لاتزیو برساند.

او افزود: من سعی می‌کنم به همه بازیکنان تیم کمک کنم. این یکی از انگیزه‌ها من است. دیدن این بازیکنان جوان و پیشرفت‌شان از اولین روزی که به میلان برگشتم تا به امروز، به من هیجان می‌دهم. من شاهد پیشرفت هر یک از آنها بوده‌ام. تمام بازیکنان مشتاق به ارائه بهترین بازی‌های‌شان هستند و به نظر من آنها مفهوم از خودگذشتگی را درک کرده‌اند تا به جایی برسند که الان هستند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد