Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:03:06 GMT

معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۵۹۱

معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امید رضایی با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی و غیره مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود.

وی ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضائی در دستور کار قرار حوزه قضائی شهرستان واستان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از اول اردیبهشت ماه معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب منوجان اظهار داشت: با حمایت قضائی، موجبات شروع بکار معدن و همچنین پرداخت معوقات کارگران و رونق تولید و اشتغال زایی و تثبیت اشتغال هزار و ۲۰۰ نیرو در این معدن فراهم شد.

رضایی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تأکیدات آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی شهرستان منوجان با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

کد خبر 5196248

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان معدن منوجان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گناوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان سردار حجازی محدودیت های کرونایی اردبیل زلزله انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان