Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری ایلام در سال ۱۳۹۹ با رشد ۴۱۷ درصدی همراه بود.

خبرگزاری میزان - مطابق روال هر هفته، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام با مراجعین، ضمن رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " بر عزم راسخ دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید تاکید کرد و افزود: در سال جاری مشکلات حقوقی و قضایی کلیه واحد‌های تولیدی استان به صورت مستمر رصد شده و جهت رسیدگی به پرونده‌های این واحد‌ها شعب ویژه‌ای در دادسرا، دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر استان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی در بخش دیگری از اظهارات خود کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین را از اهم برنامه‌ها و سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری خواند و اضافه کرد: دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه‌های قضایی استان در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد موفق دادگستری استان در برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه در سال گذشته، از ملاقات ۱۱۹۷۵ نفر از مراجعین در طی ۱۱۲ جلسه ملاقات مردمی با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان در سال ۱۳۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: این آمار بیانگر رشد ۴۱۷ درصدی تعداد ملاقات‌ها و رشد ۲۷ درصدی تعداد جلسات ملاقات مردمی در بازه زمانی مذکور است.

بیشتر بخوانید: دیدار ۷۷ نفر از شهروندان با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام بر لزوم برخورد کریمانه و مهربانانه با کلیه مراجعین در ضمن رعایت قاطعیت قضایی و قانونی از سوی کلیه مسئولین، قضات و کارمندان دادگستری استان تاکید کرد و گفت: درخواست‌ها و مشکلات مراجعین در تمام حوزه‌های قضایی استان باید به دقت بررسی و پاسخ مناسب و مطلوب به آن‌ها ارائه گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری ایلام ملاقات مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری ایلام ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری دادگستری استان قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد