Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید امیررضا عابدینی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین تجهیزات از سوی اپراتور همراه اول تا پایان دولت همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد از طریق ایرانسل و همراه اول به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی افزود: طبق برنامه ششم توسعه باید ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که هم اکنون از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ۷۵ درصد به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

او خاطرنشان کرد: با راه‌ اندازی سایت‌ های توسعه شبکه ملی اطلاعات، پوشش اینترنت پرسرعت همراه و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات از جمله بهداشت، آموزش، امور بانکداری و کسب و کار روستایی برای مردم همه ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فراهم می شود.

عابدینی افزود: امسال حدود ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان که با مشکل اینترنت پرسرعت مواجهند متصل می شوند و در حالا رایزنی با اپراتور ایرانسل هستیم که از محل اعتبارات دولتی حدود ۸۰ روستا از این تعداد را پوشش دهند.

او بیان کرد: هر سایت ارتباطی جدید نسل سه و چهار ۳.۵ تا ۴ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فناوری اطلاعات اینترنت پرسرعت شبکه ملی اطلاعات بالای ۲۰ خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند