Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:54:36 GMT

چرا چاپ کاتالوگ هنوز هم حرف اول را در تبلیغات می‌زند؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۷۶۲

چرا چاپ کاتالوگ هنوز هم حرف اول را در تبلیغات می‌زند؟

با وجود این‌که در حال حاضر روش‌های تبلیغات دیجیتال برای معرفی محصولات و خدمات یک کسب‌وکار محبوبیت ویژه‌ای میان مخاطبان دارند، اما هنوز هم سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی به دلیل ماندگاری بیشتر یکی از بهترین روش‌های سنتی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مهرسام‌چاپ، چاپ کاتالوگ با کمک دستگاه‌های چاپ پیشرفته کیفیت کاتالوگ‌های تبلیغاتی را هم بالا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی می‌توانید کاملا هوشمندانه به معرفی سازمان، محصول و خدمات کسب‌وکارتان بپردازید.

پس این گزینه‌ را در تبلیغات فراموش نکنید. اما در تهیه و سفارش چاپ کاتالوگ باید به نکاتی توجه کرد و با آگاهی قدم در این نوع تبلیغات گذاشت.

چرا به سراغ سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی برویم؟

دلایل متعددی برای داشتن کاتالوگ محصول یا خدمات وجود دارند که ما در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

۱- کمک به بازاریابان میدانی: اگر کسب‌وکار شما به بازاریاب میدانی نیاز دارد، قدرت این نوع تبلیغ را دست کم نگیرید. به کمک کاتالوگ، بازاریابان سازمان شما با اعتماد به نفس بیشتری در جلسات بازاریابی حضور خواهند داشت و میزان موفقیت شما نیز افزایش می‌یابد.

۲- اطلاع‌رسانی درست بدون کم و کاست: اطلاعات فنی محصول و برخی جزئیات آن سخت در خاطر و ذهن افراد باقی می‌مانند. پس ثبت این اطلاعاتی در کاتالوگ به شما در دسترسی بهتر کمک خواهد کرد.

۳- کاهش هزینه مشاوره: با داشتن کاتالوگ حرفه‌ای نیاز به مشاوره‌های پی‌درپی و هزینه استخدام مشاور نخواهید داشت. به این ترتیب در هزینه صرفه‌جویی خواهید داشت.

۴- کمک به برند شدن: با سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی خوب یک سر و گردن از سایر رقبا پیشی خواهید گرفت و یک قدم به برند شدن نزدیک‌تر خواهید شد.

۵- کمک به فروش آفلاین: شاید باورتان نشود اما هنوز هم خرید در بازار غیرآنلاین جریان دارد. اگر سری به بازار و پاساژها بزنید متوجه خواهید شد که فروشندگان هنوز هم به کاتالوگ محصول نیاز دارند تا اطلاعات تصویری جذابی در اختیار مشتری‌ها قرار دهند.

چه عواملی در موفقیت یک سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی تاثیرگذارند؟

ار آنجایی‌که این کاتالوگ‌ها معمولا بدون واسطه به دست مخاطبانتان می‌رسند باید حرفی برای گفتن داشته باشند. چطور یک کاتالوگ تبلیغاتی حرفی برای گفتن دارد؟ یک طراحی ویژه و منحصر به فرد، چاپ اصولی و رعایت فاکتورهای گرافیکی تصویری در کنار رنگ‌های مناسب می‌تواند عواملی برای موفقیت شما در این نوع تبلیغات باشند.

کاتالوگ تبلیغاتی کاری می‌کند کارستان. به این ترتیب بدون این‌که زمان و هزینه گزافی بپردازید، بر سر زبان‌ها خواهید افتاد. اما قبل از شروع اهدافتان را مشخص کنید.

هدف چه تاثیری در سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی دارد؟

با کمک مخاطبان هدف می‌توانید متوجه شوید آیا این گزینه و هزینه سفارش کاتالوگ تبلیغاتی در حال حاضر برای کسب و کار شما مفید است یا خیر. مثلا فرض کنید قیمت محصول شما پایین است و مخاطبان هدفتان جایی غیر از محل کسب‌وکار شما هستند.

در این صورت سفارش کاتالوگ تبلیغاتی و ارسال آن احتمالا یک هزینه سنگین روی شانه‌هایتان بگذارد. البته که هزینه‌ای که می‌پردازید به حساب شما باز خواهد گشت، اما این نوع تبلیغات با این مخاطبان هدف کمی دیر بازده است و شاید از حوصله‌ شما خارج باشد.

همچنین به کمک مخاطبان هدف درمی‌یابید چه نوع سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی برای شما مناسب‌تر است. مثلا نوع کاتالوگ برای محصولاتی با جزئیات بیشتر مثل طلا و جواهرات با محصولاتی با جزئیات کمتر مثل لباس متفاوت خواهد بود.

کاتالوگ فیزیکی یا مجازی؟ مسئله این است

بررسی‌ها نشان می‌دهد لمس فیزیکی محصول یا نماینده‌ی آن که کاتالوگ محسوب می‌شود، اگر به خوبی طراحی شده باشد و تیترهای مجذوب‌کننده‌ای داشته باشد، بیشتر به تصمیم‌گیری منجر می‌شود.

با در اختیار قرار دادن کاتالوگ فیزیکی به مخاطبانتان به آن‌ها کمک می‌کنید محصولات و خدماتتان را به دقت بررسی کنند و در زمان مناسب برای اقدام کنند. به این ترتیب حس آزادی و ارزشمند بودن را در وجود آن‌ها می‌پرورانید و به برند خودتان کمک خواهید کرد.

برای یک سفارش چاپ کاتالوگ خوب چه فاکتورهایی را در نظر بگیریم؟

۱-  اصلی‌ترین ویژگی یک کاتالوگ تبلیغاتی، قابل حمل بودن و سبکی آن است.

۲- یک کاتالوگ باید به تمام سوالات احتمالی مخاطبان پاسخ دهد.

۳- تصاویر موجود در کاتالوگ باید با محتوا هم‌خوانی داشته باشند

۴- محتوا در یک کاتالوگ بدون اغراق و بزرگنمایی است.

برای سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی چه کار کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد در سفارش کاتالوگ تبلیغاتی اولین قدم مشخص کردن هدف و مخاطبان هدف هستند. با سپری کردن مرحله‌ اول باید برای تعیین رنگ، تصویر و اطلاعات نوشتاری روی کاتالوگ اقدام کنید.

حالا نوبت تعیین کردن تیراژ و ابعاد، جنس کاغذ، روکش جلد و نوع صحافی ست. با کمک یک مشاوره خوب می‌توانید برای سفارش کاتالوگ تبلیغاتی هوشمندانه‌تر عمل کنید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم در این زمینه از مهرسام چاپ کمک بگیرید.

چرا مهرسام چاپ را برای سفارش چاپ کاتالوگ انتخاب کنیم؟

طراحی و چاپ کاتالوگ در مهرسام چاپ به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. پیشنهاد این مجموعه برای کاتالوگ‌های بالای ۵۰۰ تیراژ چاپ افست است. رنگ‌های به کار رفته در این نوع چاپ دقیقا همان رنگ‌هایی‌ست که توسط شما طراحی شده‌اند.

اما اگر تیراژ شما کمتر از این عدد باشد هم جای نگرانی نیست. با راهنمایی و مشاوره از این مجموعه می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری با توجه به مخاطبان هدف یک کاتالوگ طراحی کنید.

مهرسام چاپ با سابقه درخشان در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، سررسید و تقویم رومیزی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. بدون نگرانی بابت صرف هزینه‌های گزاف و پیگیری از وضعیت سفارش روی این مجموعه حساب باز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ کاتالوگ سررسید و تقویم طراحی کاتالوگ و بروشور مخاطبان هدف یک کاتالوگ هنوز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال

بیش ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار تن سیما به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در فرودین امسال در بوزس کالا معامله شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، 5.6 میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای 6.5 میلیون تنی مواجه و 4 میلیون و 874 هزار و 540 تن آن دادوستد شد که ارزش 4 هزار و 765 میلیارد تومان را ثبت کرد.

همچنین در این مدت 10 میلیون و 676 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 10 هزار و 676 تن سیمان به ارزش 11.8 میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

افزون بر این، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس تعداد 30 دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان با درصد پیش پرداخت10 درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

این گزاش می‌افزاید: بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد که بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد