Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:14:58 GMT

تراکتور و شکست آمار؛ در انتظار صعود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۸۳۰

تراکتور و شکست آمار؛ در انتظار صعود

تراکتور بعد از سه تساوی در لیگ قهرمانان آسیا در اولین بازی دور برگشت با گل مهدی تیکدری تیم نیروی هوایی عراق را شکست داد تا 6 امتیازی شود؛ این یعی افزایش بخت صعود شاگردان رسول خطیبی. 

به گزارش "ورزش سه"، این برد در حالی در کارنامه ی شاگردان رسول خطیبی به ثبت رسید که حریف از دقیقه 38 با تصمیم داور 10 نفره شد، حالا مهمترین مصاف برای تراکتور بازی با پاختاکور است که در صورت برتری در این دیدار 9 امتیازی خواهد شد و آنوقت دو تیم پاختاکور و نیروی هوایی را جا خواهد گذاشت و به عنوان یکی از سه تیم دوم شانس زیادی برای صعود به مرحله ی حذفی بازی ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نکته ی جالب در بازی تراکتور – نیروی هوایی برتری تیم بازنده در آمار بود. بر اساس آمار ثبت شده تیم نیروی هوایی در 57 درصد از زمان بازی صاحب توپ بود اما نتوانست تاکتیک خود را به تیم تراکتور تحمیل کند و به دروازه این تیم آسیبی بزند. این نشان می دهد شاگردان رسول خطیبی در دفاع تیمی 90 دقیقه ی خوب را پشت سر گذاشتند. هم چنین تعداد پاس های ثبت شده برای بازیکنان نیروی هوایی عراق 436 پاس بود که 77 درصد پاس ها صحیح بود. اما تراکتور در 43 درصد از زمان بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم 333 پاس بهم دادند که 75 درصد پاس ها صحیح بود. 

 

آمار ثبت شده در این بازی نشان داد در فوتبال آمار رای به برتری تیم نمی دهد. به دفعات پیش آمده حتی در فینال جام جهانی 2018 روسیه تیمی که کمتر صاحب توپ و میدان بوده و هم چنین پاس کمتری داده برنده از میدان خارج شده. در فوتبال مهم دفاع تیمی و بعد از آن ایجاد موقعیت و بهره گیری از موقعیت هاست. لزوما تیمی که بیشتر توپ و میدان را در اختیاردارد و پاس های بیشتری بهم می دهد برنده از میدان خارج نمی شود. البته در همین بازی آمار ثابت می کند اشتیاق شاگردان رسول خطیبی برای کسب سه امتیاز به مراتب بیشتر از تیم نیروی هوایی عراق بوده است. نمونه اش بازیکنان تیم تراکتور 14 شوت به سمت دروازه تیم نیروی هوایی عراق زدند و صاجب 5 ضربه کرنر شدند در حالی که حریف 10 شوت به سمت دروازه تراکتور داشت و 3 ضربه ی کرنر زد. 

 

تراکتور با رسول خطیبی در 4 مسابقه سپری شده هم ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده و هم خوب نتیجه گرفته و بدون شک با اعتماد به نفسی که به دست آورده می تواند در دو بازی باقی مانده هم ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشد و در نهایت با صعود به مرحله حذفی بازی ها نمایش های خوب خود را کامل کند.

 

تراکتور لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا شاگردان رسول خطیبی نیروی هوایی عراق تیم نیروی هوایی بازی ها پاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم

8 سال از تقابل تیم های گواردیولا و سیمئونه در آلیانز آرنا گذشت.

دانلود (36MB)

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است