Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهزاد تدین با اعلام این خبر افزود: مرحله پنجم ثبت نام وام ویژه دستیاری به منظور پرداخت وام  به دانشجویان متقاضی در سال ۹۹ بر اساس اولویت بندی قید شده در شیوه نامه ابلاغ شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام که از آبان ماه سال گذشته شروع شد، نام نویسی دانشجویان متقاضی متاهل ورودی سال ۹۶ و قبل از آن، در مرحله دوم و سوم به ترتیب دانشجویان ورودی سال های ۹۶ و ۹۷ و قبل از آن و در مرحله چهارم نام نویسی تمامی دانشجویان  ۹۸ و قبل از آن انجام شد. 

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: در مرحله پنجم نام نویسی دانشجویان ورودی سال ۹۹ و دانشجویان ورودی سال های قبل از آن که  در مراحل قبل موفق به ثبت نام نشده اند، انجام می شود.

 وی خاطرنشان کرد:دانشگاه ها فرصت دارند تا روز یکم خردادماه اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کنند.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال تحصیلی  ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان مقاطع Ph.D، تخصص و فوق تخصص وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء می کند.

به دنبال تفاهم نامه با بانک عامل مربوطه دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک معرفی می شوند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا دریافت خواهند کرد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

ثبت‌نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی انجام می شود. دانشجویان متقاضی می توانند مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را، از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند و فقط یک بار برای ارائه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن به بانک مراجعه کنند.

کد خبر 5196265

منبع: مهر

کلیدواژه: وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تحصیلات تکمیلی دانشجویان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دوره دکتری دانشجویان دانشگاه های ایران ویروس کرونا دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان امور دانشجویان آموزش مهارتی ورزش صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ورودی سال قبل از آن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟