Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:12:39 GMT

راهنمای کامل خرید انواع تشک؛ بررسی دلایل تعویض تشک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۹۱۰

راهنمای کامل خرید انواع تشک؛ بررسی دلایل تعویض تشک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جدا از اینکه هر شرکتی محصولاتش را با سلیقه خودش نام‌گذاری می‌کند، بیشتر تشک‌ها به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند. گروه اول تشک‌های طبی هستند. معمولاً پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می‌کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنری بسیار راحت است و به‌ویژه برای افراد سنگین‌وزن پیشنهاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف‌اند، پرطرف‌دار و باکیفیت‌ هستند؛ چراکه شکل بدن هر کسی را به خود می‌گیرند و موقع غلت‌زدن، تکان نمی‌خورند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دلیل اصلی تعویض تشک چیست؟

بی‌شک پیش از خرید یک تشک جدید از جمله تشک رؤیا یا خوشخواب باید برای این سوال یک پاسخ اساسی پیدا کنیم. در حقیقت ما اغلب هنگامی اقدام به خرید تشک جدید می‌کنیم که به امراض مختلفی نظیر دردهای مفصلی یا انحراف ستون مهره‌ها دچار شده باشیم.

اگرچه در این زمان نیز خرید تشک جدید و استاندارد لازم و ضروری است اما ممکن است به رفع دائمی مشکلات شما دیگر کمک نکند. از این رو بد نیست بدانید که چرا باید تشک خود را عوض کنید؟

تغییر شرایط فیزیکی بدن شما نخستین دلیل جهت خرید تشک تازه می‌باشد. در واقع بدن شما احتمالاً نسبت به زمانی که تشک خود را خریداری کرده‌اید تغییرات زیادی همچون چاقی، لاغری یا افزایش قد را به خود می‌بیند. این در حالی است که شما روز نخست با توجه شرایط فیزیکی متفاوتی اقدام به خرید تشک کرده‌اید. با این وصف، حتی اگر یک تشک باکیفیت خریداری کرده باشید پس گذشت چند سال، باز هم نیاز دارید تا تشک خود را تعویض کنید.

تغییرات در سبک زندگی نیز ممکن است شما را وادار به خرید تشک جدید کند. برای مثال ممکن است تشکی که امروز روی آن می‌خوابید پیش از این متعلق به یکی دیگر از اعضای خانواده شما بوده باشد. در نتیجه این تشک نمی‌تواند به طور کامل از بدن شما و نیازهای آن پشتیبانی کند. همچنین اگر از یک تشک به طور مشترک استفاده می‌کنید، مهم است که تشکی انتخاب کنید که مناسب هر دوی شما باشد.

تجمع عوامل ناشناخته متعدد همچون سلول‌های مرده پوست، مایعات بدن، گرد و غبار و موی حیوانات از دیگر دلایل خرید تشک محسوب می‌شوند. در واقع ممکن است تشک شما پس از گذشت ۱۰ سال در اثر تجمع این مواد، وزنی معادل دو برابر وزن اولیه خود پیدا کنند. با این وصف، حتی اگر خوش‌شانس باشید به انواع حساسیت و بیماری‌های پوستی دچار نشوید، بی‌شک تشک شما عملکردی همانند روز نخست نخواهد داشت.

دردهای عضلانی، بی‌حسی دست و پا، احساس خستگی حتی پس از خواب طولانی مدت یا بروز حساسیت‌های پوستی همگی نشانه‌هایی برای تعویض تشک هستند. به عنوان مثال ممکن است تشک شما به لحاظ فیزیکی نیازهای شما را تأمین کند اما به دلیل استفاده از مواد حساسیت‌زا در آن موجب تعرق بدن شما شود. با این وصف، شما نیاز به یک تشک ضد تعرق خواهید داشت. همچنین تشک‌های آنتی آلرژی، محافظ ضد آب، ارتوپودیک و طبی نیز از دیگر محصولات موجود در بازار هستند.

برند تشک رؤیا

برند رؤیا یکی از مطرح ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تشک می‌باشد که با سابقه نزدیک به ۳۷ سال خدمت رسانی در زمینه تولید کالای خواب، محصول با کیفیت و طول عمر بالا را با بهره گیری از دانش روز دنیا به بازار عرضه نموده است. تشک رؤیا به علت مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در مدل‌های مختلف تشک اقدام به گارانتی طولانی مدت محصولات خود نموده است که این امر خیال کاربران را از خرید تشک رؤیا مطمئن خواهد نمود لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خوابکو ضمن سهولت در ثبت سفارش مدل‌های مختلف تشک رؤیا (تشک فنر منفصل رؤیا مدل اولترا، تشک فنر متصل رؤیا مدل بونل، تشک طبی رؤیا مدل مدیکال) با تضمین اصل بودن تشک در صورت تمایل مشتریان اقدام به ثبت گارانتی محصول در سایت رؤیا خواهد نمود

برند تشک خوشخواب

حتماً زمانی که تشکی را خریداری می‌کنید گارانتی تشک خوشخواب یا خدمات پس از فروش آن نیز برایتان بسیار اهمیت دارد. داشتن گارانتی معتبر برای یک کالا می‌تواند خیال مشتری را از اصل بودن و کیفیت بالای آن محصول راحت کند. البته شایان ذکر است خرید از برندی معتبر و با سابقه و مشخصاً مراجعه به نمایندگی‌های رسمی و معتبر آن برند می‌تواند متضمن اصل بودن آن گارانتی باشد. محصولات کالای خواب خوشخواب نیز از این قاعد مستنثنی نیستند. تشک‌های خوشخواب دارای مدل‌ها و انواع مختلفی جهت پاسخگویی به نیاز همه مشتریان می‌باشد که هر کدام از این مدل‌ها دارای گارانتی اصل و هولوگرام دار شرکت خوشخواب می‌باشند

فروشگاه اینترنتی خوابکو

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر یکی از تخصصی‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدیدترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه‌های سنی می‌باشد و می‌تواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت‌های تشک از جمله تشک رؤیا، با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیدا کنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان و پرداخت در محل می‌تواند منجر به یک خرید رضایت بخش باشد. با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده کالای خواب، خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

راه‌های ارتباطی:

ایران - تهران - خیابان یافت آباد

۰۲۱-۲۸۴۲۲۹۲۶

ایران - قم - خیابان دانیال نبی - پلاک ۱۳۰

۰۲۵-۳۲۸۹۲۱۸۲

info@khabco.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5196212

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار لوازم خانگی تبلیغات کسب و کار کولر گازی کسب و کارهای اینترنتی هتل داری تبلیغات فولاد شبکه اجتماعی اتوبوس هواپیما خودروسازان سیمان ساعت هوشمند ساختمان سازی تولید نرم افزار تشک رؤیا خرید تشک تشک جدید بدن شما یک تشک تشک ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟