Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:57:37 GMT

تعمیر کامپیوتر خانگی را به چه کسی واگذار کنیم؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۹۵۱

تعمیر کامپیوتر خانگی را به چه کسی واگذار کنیم؟

تعمیر کامپیوتر خانگی باید توسط یک تیم حرفه‌ای و با تجربه انجام شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام امداد رایانه تهران، این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات کامپیوتر خانگی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما شاید بپرسید چرا؟ شما می‌توانید در انتهای صفحه ما نماد اعتماد اینماد و نماد ساماندهی سایت ما را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا داشتن این نماد برای یک سایت مهم است؟ باید در جواب بگوییم در واقع نماد اعتماد اینماد و نماد ساماندهی برای مشتریان بسیار اهمیت دارد؛ زیرا سایتی که دارای این نماد است، کاملا معتبر و قابل اطمینان می‌باشد.

برای دریافت نماد اعتماد اینماد تمامی اطلاعات و هویت شخصی صاحب سایت از جمله: محل فعالیت، شماره تلفن، سابقه کاری و... توسط مراجع قانونی ثبت می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی شما می‌توانید مشکل خود  را به راحتی پیگیری کنید.

زمانی که شما از معتبر بودن سایت امداد رایانه تهران اطمینان حاصل کنید، می‌توانید بدون داشتن دغدغه سودجویی و... تعمیر کامپیوتر خانگی خود را به تیم متخصص و حرفه ای ما بسپارید.

هزینه ایاب و ذهاب

آیا می‌دانستید تیم متخصص و حرفه ای رایانه تهران بابت ایاب و ذهاب تعمیر کامپیوتر خانگی در شهر تهران هزینه ای دریافت نمی کند؟ مزیت سایت ما به نسبت سایر رقبا این است که زمانی که کامپیوتر شخصی شما دچار مشکل و خرابی شده باشد و شما بخواهید تا متخصصین ما به محل سکونت شما اعزام شوند، هیچ هزینه ای بابت ایاب و ذهاب از شما دریافت نمی‌شود.

این مزیت فقط برای رفاه حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید برای اعزام متخصص به محل سکونتتان با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما به محل اعزام شوند.

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴

۲۲۳۸۷۸۶۲

۸۶۰۲۹۹۰۷

۶۶۹۱۹۸۶۳

۳۳۵۲۹۶۶۴

شما می‌توانید با تماس با هر کدام از شماره های بالا و یا مراجعه به سایت ما به آدرس www.tamir-computer.com با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

امداد رایانه تهران از ۱۰ ایستگاه در شهر تهران برخوردار است که به پشتوانه استقرار متخصصین خود در این ایستگاه‌ها، تضمین می‌کند کارشناسان در اسرع وقت در محل زندگی شما حضور پیدا کنند.

سرویس و تعمیر تخصصی کامپیوتر فقط با یک تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت

مزایای تعمیر کامپیوتر در منزل

 امروزه تقریبا در تمام خانه‌ها یک رایانه شخصی وجود دارد. استفاده از کامپیوترها امروزه به یک ضرورت انکار نشدنی در جامعه تبدیل شده است. در بسیاری موارد شما با خرابی و یا مشکلات سیستمی مواجه می‌شوید و امکان دسترسی به تعمیرکار را ندارید.

در این مواقع شما می‌توانید تنها با یک تماس از متخصصین ما بخواهید تا به محل سکونت شما کارشناس اعزام کنند تا مشکلات کامپیوتر شما را برطرف کنند. یکی از بزرگترین مزیت‌های اعزام کارشناس به محل سکونت شما این است که در حضور خودتان تعمیرات کامپیوتر خانگی انجام می‌شود.

شما علاوه بر اینکه به هنگام تعمیر کامپیوتر خانگی خود حضور دارید، می‌توانید اطلاعات بسیاری نیز از کارشناسان دریافت کنید. تیم متخصص و حرفه‌ای امداد رایانه تهران با برخورداری از سوابق کاری درخشان، تجربه و تخصص و همچنین برخورداری از ۱۰ ایستگاه کاری در نقاط مختلف تهران می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل رایانه شخصی شما را برطرف کند.

کامپیوتر خانگی شما نیز به سرویس و تعمیر نیاز دارد

اهمیت تعمیرات رایانه در حضور مشتری

کامپیوتر شخصی هر فرد، حاوی اطلاعات بسیار شخصی است. بسیاری از افراد اطلاعات شخصی در زمینه های شغلی خود را در کامپیوتر خود ذخیره می‌کنند. بسیاری دیگر عکس و فیلم‌های خانوادگی خود را درون کامپیوتر شخصی نگهداری می‌کنند. طبیعتا محفوظ ماندن این اطلاعات برای هر کس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شما می‌توانید با خاطری آسوده تعمیر کامپیوتر خانگی خود را به امداد رایانه تهران بسپارید. دلیل اول برای اطمینان، دارا بودن سایت ما از دو نشان معتبر یعنی نماد اعتماد اینماد و نماد ساماندهی است.

همانطور که کمی پیشتر نیز توضیح دادیم، زمانی که سایتی این دو نشان را دارا باشد به معنی این است که هویت و اطلاعات صاحب سایت توسط مراجع قانونی ثبت شده است. دلیل دیگر اینکه در صورت تمایل شما، کارشناسان در حضور خودتان اقدام به تعمیرات کامپیوتر خانگی شما می‌کنند و شما می‌توانید از این بابت خاطری آسوده داشته باشید.

بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های بسیار زیاد، نمی‌توانند زمانی را برای تعمیر و یا سرویس رایانه شخصی‌شان اختصاص دهند. در این صورت می‌توانید فقط با یک تماس و یا مراجعه به سایت ما به آدرس www.tamir-computer.com درخواست اعزام کارشناس به محل مورد نظرتان را بدهید.

هزینه تعمیرات کامپیوتر در تهران

اعتبار کار ما رضایت شماست. تیم متخصص امداد رایانه، مبنای کار خود را رضایت مشتری قرار داده است. سوابق درخشان سایت ما در تعمیرات کامپیوتر خانگی، حاکی از رضایت همه جانبه‌ی مشتریان ما است. طبیعتا در کنار این مزایا هزینه‌های دریافتی از شما بسیار مناسب خواهد بود.

زمانی که شما کامپیوتر خود را برای سرویس و یا تعمیر به کارگاه‌های تخصصی می‌برید، به طبع مجبور به پرداخت هزینه‌های بالاتری هستید. یکی از امکانات ویژه سایت ما، دریافت هزینه بسیار مناسب از مشتریان است.

ما با حذف پرداخت هزینه رفت و آمد برای مشتریان عزیز تهرانی مناسب بودن هزینه‌های دریافتی‌مان را ثابت کرده‌ایم. و با افتخار اعلام می‌کنیم که زحمت رفت و آمد به کارگاه را از دوش مشتریانمان برداشته‌ایم.

خدمات ویژه و گسترده سایت ما را از دست ندهید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امداد رایانه تهران شما می توانید تیم متخصص حرفه ای سایت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد