Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود خاتمی رئیس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان در حال انجام است.

او افزود: در این راستا از ۱۳۷ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی بازرسی به عمل آمد که در نتیجه آن ۸ پرونده برای متخلفان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی با اشاره به اینکه در بازدید از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی، مقدار ۳۶۰ کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف و فاسد، کشف و ضبط شد، اضافه کرد: فرآورده‌های غیرقابل مصرف شامل لاشه دام حاصل از کشتار غیر مجاز، گوشت قرمز بسته بندی، تخم مرغ، سنگدان، جگرمرغ و چربی صنعتی بود که در یک مکان مناسب معدوم سازی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی مریوان به شهروندان توصیه کرد از خرید هرگونه فرآورده خام دامی بدون برچسب، تاریخ تولید و انقضاء و خارج از بسته بندی خودداری کرده تا برای سودجویان متخلف بهداشتی مجال سو استفاده فراهم نشود.

این مقام مسئول اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره ۳۴۵۲۱۴۲۶ تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن بازرسان این شبکه نسبت به بررسی موضوع اقدام و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دامپزشکی فرآورده های خام دامی عرضه فرآورده های خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی