Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:36:24 GMT

پناهگاه سبز بندرماهشهر در فاز اجرایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۷۹۷۷

پناهگاه سبز بندرماهشهر در فاز اجرایی قرار گرفت

اصلاحی گفت: مرکز عقیم سازی سگ های بلاصاحب بندرماهشهر تحت عنوان پناهگاه سبز در فاز اجرایی قرار گرفت.

«جمشید اصلاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: یکی از معضلات شهر به خصوص در مناطق حاشیه‌ای، پرسه زدن سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌ها و معابر است که بعضا باعث ترس شهروندان شده و معضلات و مشکلاتی ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر بندرماهشهر افزود: مدیریت شهری بندرماهشهر با رویکردی متفاوت در شیوه ارتباط با انجمن حمایت از حیوانات در این اقدام زیست محیطی مشارکت دارد و معتقد است که همه شهروندان باید در برخورد با حیوانات مهربان بوده و شهرداری هم ضمن عمل به وظیفه ذاتی خویش در این باره راهکارهای عملی را در برنامه خود قرار داده که تاسیس مرکز عقیم سازی و نگهداری سگ های بلاصاحب از جمله این اقدامات است.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه که زیر نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر فعالیت می کند قرار است در دو بخش مجزا برای جمع آوری سگ های بلاصاحب تجهیز شود اضافه کرد: مرکز عقیم سازی سگ های بلاصاحب تحت عنوان پناهگاه سبز بندرماهشهر با هدف جمع آوری، عقیم سازی و نگهداری در فازهای اجرایی قرار گرفت که علاوه بر پناهگاه، بخش نقاهتگاه نیز به منظور عقیم سازی و پلاک گذاری نیز در مجاور این محل در حال راه اندازی است.

 

اصلاحی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر سگ های ماده جمع آوری و به این مرکز منتقل شدند و در مرحله دوم سگ های نر نیز جمع آوری می شود.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر ساماندهی سگ های ولگرد سگ های بلاصاحب عقیم سازی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اموال تملیکی ۳۲۴ ملک را به مزایده گذاشت

امتداد - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد در مزایده ۱۱۵۰ این سازمان ۳۲۴ ردیف املاک و مستغلات به فروش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمد فرخی، مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده سراسری یک هزار و ۱۵۰ اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۳۲۴ ردیف املاک و مستغلات، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۲۵ استان برگزار می‌شود، افزود: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده که متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند  پیشنهاد‌های خود را ارائه کنند.

فرخی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهاد‌ها روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

    برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • سازمان اموال تملیکی ۳۲۴ ملک را به مزایده گذاشت
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • ساخت پناهگاه نمادین جوانان فلسطینی با قوطی های کنسرو
  • پناهگاه قوطی کنسروی فلسطینی‌ها: فریاد رنج در میان جنگ (+فیلم)
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی در رفح زیر آتش+ عکس
  • «رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است