Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن علی نوروزی در گفتگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به استقبال بی نظیر نیروهای انقلاب در ثبت نام در سامانه این شورا، اظهار کرد: حدود هشت هزار نفر در استان قزوین در این سامانه ثبت نام کردند که پنج هزار نفر این نیروها در شهرستان قزوین و یک 1هزار و 500 نفر از آن‌ها در شهر اقبالیه ثبت نام کرده‌اند، یک هزار و 500 نفر در شهرستان البرز، 700 نفر در شهرستان آبیک، 400 نفر در شهرستان آوج، 380 نفر در شهرستان بویین زهرا و 100 نفر در شهرستان تاکستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این حرکت را یک حرکت ساختارمند توصیف کرد و افزود: ثبت نام نیروها در این سامانه سبب استحکام تشکیلات می‌شود و یک کار مدیریتی نوین است تا ما به‌صورت برخط در موقعیت‌های مختلف همچون انتخابات و برگزاری جلسات با این نیروهای انقلابی در ارتباط باشیم و از ظرفیت این عزیزان در حوزه های سیاسی و اجتماعی بهره ببریم.

مسئول کمیته شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به ساماندهی نیروهای انقلاب در گروه های 15 تا 25 نفره بر اساس یک آمایش منطقه‌ای و زمینه فعالیت نیروها، اعلام کرد: هر 20 نفر پنج نفر نماینده از بین خودشان به مجمع منتخب معرفی کردند که از این تعداد 480 نفر در قزوین، 180 نفر در آبیک، 80 نفر در بویین زهرا، 250 نفر در البرز، 130 نفر در آوج و 210 نفر در اقبالیه هستند و در نهایت اعضای مجامع منتخب در استان به 1هزار و 500 نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: اعضای منتخب دو وظیفه خطیر انتخاب اعضای ثابت شورای ائتلاف شهرستان و کاندیداهای نهایی لیست ائتلاف برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا را برعهده دارند.

مسئول کمیته شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اعضای مجمع منتخب و اعضای شورای ائتلاف به مدت دو سال انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: روند انتخاب این عزیزان در مناطق مختلف استان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

نوروزی در مورد لیست نهایی کاندیداهای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر و روستا نیز گفت: ما قصد داریم در تمامی شهرهای استان در این حوزه ورود کنیم و هم اکنون شورای نیروهای انقلاب در 16 شهر استان کار خود را برای بستن لیست کاندیداها آغاز کرده است.

وی افزود: این لیست در رازمیان، محمودآباد، کوهین، شریفیه، محمدیه، قشلاق و عصمت آباد نهایی شده است؛ در شهرهای قزوین، الوند، بیدستان و اقبالیه در مراحل پایانی قرار دارد و در شهرهای ارداق، سگزآباد، آوج و آبگرم نیز در حال رایزنی هستیم.

مسئول کمیته شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین به گستردگی نیروهای انقلاب و حضور پرشور جوانان و بانوان در این تشکیلات اشاره کرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین تشکیلات سیاسی و اجتماعی کشور است و در استان قزوین نیز چتر شورای ائتلاف در دورافتاده ترین نقاط استان گسترانیده شده است.

نوروزی در پایان عنوان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  شهرستان قزوین فرایند انتخاب اعضای منتخب خود را در روزگذشته-سوم اردیبهشت- برگزار کرده و نتایج آن امروز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ارائه لیست در انتخابات انتخابات شوراها شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نفر در شهرستان استان قزوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد