Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:45:34 GMT

خرمای «کبکاب» دشتستان در ١۶ میدان تهران به فروش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۳۰۶

خرمای «کبکاب» دشتستان در ١۶ میدان تهران به فروش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، به دنبال درخواست ابراهیم رضایی نماینده دشتستان از وزارت صمت برای مساعدت در بازاریابی خرمای تولیدی نخلداران استان بوشهر، حمایت مالی از بخش خصوصی و تعاونی با ایجاد بسترهای لازم برای صادرات و عرضه در فروشگاه‌های دولت با مشوق‌های مناسب و اتخاذ تدابیر لازم در راستای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر و هنگفت این مجموعه، وزارت صمت تصمیمات خوبی را در این زمینه اتخاذ و اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست رضایی نماینده دشتستان اظهار داشت: در این راستا در نشست کارگروه تنظیم بازار تصمیمات زیر اتخاذ شده است.

جایگاه موقت عرضه مستقیم خرما به صورت رایگان به تولیدکنندگان و تأمین کنندگان اختصاص می‌یابد. (واگذاری و فعالیت ۱۶ جایگاه عرضه مستقیم خرما در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران)

 همچنین همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور باید اولین قفسه ورودی هر فروشگاه را برای عرضه مستقیم خرما اختصاص دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است