Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:47:28 GMT

بیش از ۳ هزار شهروند آبدانانی به کرونا مبتلا شده اند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۳۶۵

بیش از ۳ هزار شهروند آبدانانی به کرونا مبتلا شده اند

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون بیش از۳ هزار و ۶۶۸ نفر در شهرستان آبدنان به کرونا مبتلا شده اند که از این میزان تعداد ۵۱نفر فوت کرده است.

«سیروس مرادحاصلی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به افزیش مبتلایان به کرونا در آبدانان، در حال حاضر 33نفر در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: کمبود امکانات پزشکی، فضای فیزیکی، نبود متخصص عفونی و خستگی کادر درمان یکی از مشکلات اساسی در این شهرستان در امر مبارزه با کرونا است که باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این راستا توجه جدی داشته باشند.

 

 فرماندار شهرستان آبدانان ادامه داد: باتوجه به کمبود فضا در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان با مساعدت سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی یک نقاهتگاه مناسب با ظرفیت ۵۰ تخت بستری همراه با تجهیزات مورد نیاز در شهر آبدانان آماده شده است که خوشبختانه تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است.

 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا و دورهمی های خانوادگی است.

 

فرماندار شهرستان آبدانان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصناف در شهرستان آبدانان، گفت:  همچنان برخی محدودیت ها در این شهرستان پا برجا است  و انتظار داریم شهروندان همکاری لازم با اعضای ستاد کرونا شهرستان داشته باشند.

 

گفتنی است، در موج چهارم کرونا شهرستان آبدانان یکی از شهرستان های استان ایلام بود که بیشترین مبتلا بعد از تعطیلات نوروزی داشته است.

 

 

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا فرماندار آبدانان شهرستان آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی

بخش‌هایی از مناطق شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی ییلاقی است و در این مناطق کوچ نشین‌ها و عشایر ساکن هستند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مسیر‌های مواصلاتی این مناطق به صورت خاکی و خطرناک است به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست هموارسازی این مسیر‌ها را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و درود، درخواست اصلاح راه‌های عشایرنشین و کوچ نشین شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی را داریم. مسیر‌های ییلاق شهرستان اهر خیلی نامناسب و پرخطر است باید گاردریل و بتن ریزی شود هنگام بارندگی خطر بیشتری جان اهالی را تهدید می‌کند. این مسیر‌ها خاکی و درخواست شن ریزی، ماسه ریزی و یا آسفالت را داریم.

منبع: ابراهیم مرادی - آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو