Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا، فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه گذاری عام بانک رفاه کارگران از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری توسط تمامی شعب این بانک آغاز و  تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدت سررسید این اوراق یکساله با نرخ سود 18درصد است که سود آن به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، نرخ سود بازخرید قبل از سررسید این اوراق 10 درصد است.

پربیننده ترین اجاره کارت‌های بانکی چه عواقبی دارد؟ بانک و موسسه‌ای داریم که ۷۰هزار میلیارد تومان کسری ایجاد کرد ارسال پیامک ویزیت به بیمه شدگان تامین اجتماعی تهرانی‌ها پارسال ۷۵میلیارد تومان سفته و برات خریدند / چقدر سفته و برات واخواست شد؟ آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در شعب بانک اقتصادنوین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید