Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@06:35:01 GMT

۱۰ دقیقه مکالمه در هر اپراتور چند تومان است؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۴۴۷

۱۰ دقیقه مکالمه در هر اپراتور چند تومان است؟

۱۰ دقیقه مکالمه در هر یک از اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل تعرفه متفاوتی دارد که از حداقل ۵۵۵ تا حداکثر ۸۹۹ تومان را شامل می‌شود.

به گزارش ایسنا، اگرچه ابزار‌های زیادی برای ارتباط وجود دارد، اما همچنان یکی از این راه‌ها برقراری تماس است و تلفن همراه هم یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را ایفا می‌کند. هر یک از اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل تعرفه‌های خود را برای برقراری تماس دارند که در این گزارش به این تعرفه‌ها اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعرفه‌های مکالمه همراه اول

درحال حاضر تعرفه برقراری تماس با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول و همچنین به سایر اپراتورها، ۵۹.۹ تومان به ازای هر دقیقه مکالمه است. تعرفه برقراری تماس با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول و همچنین اپراتور‌های دیگر نیز ۸۹.۹ تومان به ازای هر دقیقه مکالمه است. البته معیار محاسبه تعرفه یک تماس بر اساس ثانیه است. برای مثال هزینه یک تماس ۱۰ دقیقه‌ای با سیم‌کارت دائمی همراه اول، ۵۹۹ تومان و با سیم‌کارت اعتباری، ۸۹۹ تومان است.

تعرفه‌های مکالمه ایرانسل

در اپراتور ایرانسل، برقراری تماس داخل شبکه ایرانسل (از خطوط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر) و همچنین برقراری تماس خارج شبکه ایرانسل (از ایرانسل به سایر خطوط از جمله خطوط تلفن همراه و ثابت) برای سیم‌کارت‌های دائمی ۵۹.۹ تومان برای هر دقیقه یا ۰.۹۹ تومان برای هر ثانیه است. در سیم‌کارت‌های اعتباری نیز این هزینه ۸۹.۹ تومان برای هر دقیقه یا ۱.۴۹ تومان برای هر ثانیه است. برای مثال ۱۰ دقیقه تماس تلفنی با سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل ۵۹۹ تومان و با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، ۸۹۹ تومان است.

تعرفه‌های مکالمه رایتل

مبنای محاسبه تعرفه کلیه تماس‌ها در اپراتور رایتل نیز مانند دو اپراتور دیگر بر اساس ثانیه است. در سیم‌کارت‌های دائمی رایتل، برقراری مکالمه درون‌شبکه رایگان است و تماس صوتی برون‌شبکه ۵۵.۵ تومان به ازای هر دقیقه است. در سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل نیز برقراری مکالمه درون‌شبکه رایگان است و هر دقیقه مکالمه برون‌شبکه، ۸۸.۸ تومان هزینه دارد. درواقع ۱۰ دقیقه تماس تلفنی برون‌شبکه با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی رایتل ۵۵۵ تومان و با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری، ۸۸۸ تومان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل همراه اول رایتل مکالمه تلفنی سیم کارت های اعتباری سیم کارت های دائمی ۹ تومان دقیقه مکالمه برقراری تماس سیم کارت همراه اول ۱۰ دقیقه تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"،تیم مس سونگون در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تهران به مصاف هوادار رفت. این دیدار از ساعت 18:15 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و با برتری 3-1 هوادار همراه بود.

هوادار در دقایق 8 و 23 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی دروازه مس را باز کرد. شاگردان علی اصغر کلانتری بعد دریافت این گل کاملا تهاجمی شده و 5 دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساندند.

گل مس روی ارسال اکبر آفاق در دقیقه 28 و ضربه سر ماهان احمدزاده به ثمر رسید تا کار 2-1 شود. مس که حملات خود را ادامه داده بود سه موقعیت تک به تک خوب را در عرض چند دقیقه از دست داد؛ یکی از این تک به تک ها می توانست به پنالتی تبدیل شود اما داور اعتقادی به خطا روی اکبر آفاق در دقیقه 34 نداشت.

نیمه دوم با شروع خوب مس همراه بود اما در دقیقه 73 این هوادار بود که به گل سوم دست یافت. گل سوم میزبان را محمدعلی عبدالهی وارد دروازه مهمان کرد تا نتیجه را 3-1 کند.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور