Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:39:10 GMT

برخورد عجیب و تاسف‌بار تراکتور با بازیکن الجزایری

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۵۰۶

قرارداد عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری سابق باشگاه تراکتور چند ماه قبل به دلیل عملکرد ضعیف از سوی باشگاه فسخ شد. با این حال، او هنوز نتوانسته از ایران خارج شود و به کشورش بازگردد. اتفاقی که می‌تواند در آینده برای تیم تبریزی دردسرساز شود و آبروی ایران را هم ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مهاجم الجزایری درباره این موضوع گفت: من ایران هستم زیرا نتوانستم از این این کشور خارج شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا گذرنامه من در دسترش نبود و سفارت کشورم با تحت فشار قرار دادن باشگاه تراکتور، موفق شد بعد از ۵ ماه گذرنامه من را از آن‌ها بگیرد. مشکل فعلی من گذرنامه نیست بلکه ندادن ویزای خروج از ایران است. ما ۱۰ روز قبل برای فسخ قرارداد با باشگاه به توافق رسیدیم اما آن‌ها به وعده و وعیدشان پایبند نبودند.

وی ادامه داد: من همه چیز را از لحاظ مالی برای آن‌ها آسان کردم اما نمی‌دانم مشکلشان چیست که نمی‌گذارند به کشورم برگردم. نمی‌دانم چرا آن‌ها چنین رفتاری را با ما می‌کنند. مشکل من مالی نیست و تنها دغدغه‌ام خروج از ایران است. من ۲ فرزند دارم که حدود ۸ ماه است آن‌ها را ندیده‌ام. من در این مدت بارها از باشگاه خواستم که به من اجازه برگشت به کشورم را دهند تا بتوانم خانواده‌ام را ببینم اما آن‌ها به من چنین اجازه‌ای ندادند و من هم‌ چیزی نگفتم. من دیگر بازیکن تراکتور نیستم و آیا این درست و جوانمردانه است که من از خانواده‌ام دور باشم؟ اتفاقی که می‌تواند مشکلات جدی برای زندگی شخصی من به وجود بیاورد و رابطه من در خانواده را وارد حاشیه کند.

حمزاوی اضافه کرد: زمانی که من برای گرفتن ویزا به اداره مهاجرت رفتم، آن‌ها به من ویزای خروج ندادند و گفتند که باشگاه تراکتور حدود بیش از ۱۵ هزار دلار از مالیات من را پرداخت نکرده است و زمانی من می‌توانم از ایران خارج شوم که باشگاه این هزینه را پرداخت کند. من به باشگاه رفتم و از آن‌ها خواستم تسویه حساب کنم اما باشگاه به من گفت که پولی ندارد و خودم باید آن مبلغ را پرداخت کنم.۲ روز بعد تصمیم گرفتم ۱۵ هزار دلار را از جیب خود بدهم تا بتوانم به کشورم برگردم. من باز هم به مرکز مهاجرت رفتم اما این بار آن‌ها پاسخی عجیب به من دادند؛ آن‌ها گفتند شما نباید این مالیات را پرداخت کنی و پرداخت آن فقط باید توسط باشگاه صورت بگیرد. حالا من باید دقیقا چه کار کنم؟ آن‌ها از این حرف‌ها و تصمیم‌ها چه نیتی دارند؟ چنین اتفاقاتی شایسته تیمی با میلیون‌ها هوادار نیست و وقتی سفارت الجزایر و فیفا در این موضوع دخالت کنند، اتفاقاتی که درخور باشگاه تراکتور باشد، رخ نخواهد داد و جریمه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که همیشه برایشان درس عبرت باشد. البته منظور من درس عبرت برای مدیران تراکتور است و نه هواداران این تیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی عکاشه حمزاوی تراکتور ممنوع الخروج بدهی مالیاتی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان