Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتباطات دولت انگلیس هشدار داد جهان باید آماده مواجهه با جهانی باشد که فناوری‌های موجود در آن توسط دولت‌هایی مانند چین ابداع و کنترل می‌شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس ستاد ارتباطات دولت انگلیس هشدار داد جهان باید آماده مواجهه با جهانی باشد که فناوری‌های موجود در آن توسط دولت‌هایی مانند چین ابداع و کنترل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جرمی فلمینگ خواستار سرمایه‌گذاری جهان غرب برای ارتقای توانایی‌های دفاع سایبری خود شد و افزود ما نباید در این زمینه از کشور‌های رقیب عقب بیفتیم. در جهان امروز خلاقیت‌های مربوط به استفاده از فناوری لزوما توسط متحدان ما ابداع نمی‌شوند.

وی مدعی شد اگر چه انگلیس هم اکنون یک قدرت سایبری جهانی است، اما جهان به سرعت در حال تغییر است و کشور‌هایی مانند چین و روسیه به سرعت در حال رقابت برای ترویج ارزش‌های مدنظر خود و ارتقای قدرت سایبری به منظور استفاده از فناوری‌های خلاقانه خود هستند.

او ادامه داد: فناوری‌های جدید حیات آنلاین را ممکن کرده و امنیت سایبری به یک موضوع استراتژیک مبدل شده که نیازمند رویکردی است که ملت را در بر بگیرد. قانون‌گذاران این جهان در حال تغییر هستند و دنیای آنلاین همیشه تحت کنترل دولت‌ها نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دنیای فناوری دفاع سایبری فناوری های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند