Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:38:41 GMT

انتقاد سرمربی فرش‌آرا از عملکرد داوران لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۵۴۶

انتقاد سرمربی فرش‌آرا از عملکرد داوران لیگ برتر فوتسال

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر وقتی تیمی شکست‌های بیشتری دارد، داوران به راحتی به ضررش سوت می‌زنند.

مجید مرتضایی در جمع خبرنگاران پس از شکست تیمش برابر مس سونگون در هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: شاهد یک بازی زیبا و پر هیجان از هر دو تیم بودیم و فکر می‌کنم حق هیچ یک از دو تیم شکست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داور در ۲ ثانیه پایانی بازی جرات نداشت یک خطای صد درصد واضح را به سود فرش‌آرا بگیرد. نمی‌دانم چرا بی‌دلیل داوری به ضرر فرش‌آرا بود.

وی افزود: بازیکنانم تلاش کردند و برای پیروزی در این دیدار زحمت کشیدند. در انتهای بازی می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم. اتفاقات بازی با هیجانات بالایی دنبال می‌شد و برخی از صحنه‌ها از دست داور خارج شد.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در پاسخ به این سوال که چرا از تاکتیک پاورپلی دیر استفاده کرد، گفت: در دور رفت با استفاده از پاورپلی تجربه تلخی مقابل مس رقم خورد و چند گل دیگر هم دریافت کردیم. مس سونگون با محدودیت انجام خطا در دقایق پایانی روبرو شده بود. در دقایق پایانی از پاورپلی استفاده کرده و دو خطا از این تیم گرفتیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما متاسفانه خطای سوم در ثانیه‌های پایانی اعلام نشد.

مرتضایی در خصوص تمرکز پایین بازیکنانش در نیمه نخست یادآور شد: در نیمه نخست تاکتیکی داشتیم که در زمین پیاده نشد، اما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. تیم حریف یکی دو خطای دیگر مرتکب شد که از چشم داور پنهان ماند.

وی در خصوص ادامه روند فرش‌آرا عنوان کرد: اگر دو بازی نخست دور نهایی را کنار بگذاریم، در سایر بازی‌ها حق فرش‌آرا شکست نبوده است. در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر وقتی تیمی شکست‌های بیشتری دارد، داوران به راحتی به ضررش سوت می‌زنند. در دو بازی اخیر داوران همانند یک تیم ضعیف با فرش‌آرا برخورد کرده‌اند. هر دو تیمی که مسابقه می‌دهند از یک کشور هستند و نباید حقی ضایع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مجید مرتضایی ليگ برتر فوتسال لیگ برتر فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند