Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@09:43:04 GMT

دی ان ای راز قتل قدیمی را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۶۴۱

دی ان ای راز قتل قدیمی را فاش کرد

آزمایشات دی ان ای راز قتل قدیمی و تجاوز به مادربزرگ را فاش کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، کارآگاهان فلوریدای آمریکا با استفاده از آزمایش دی ان ای قاتل فراری را پس از سالها به دام انداختند.
متهم "ریچارد سی لانگ"61 ساله در سال 1985 میلادی زن 78 ساله ای را که به زوال عقل مبتلا بوده و در راه منزلش گم شده بود را ربوده و پس از تجاوز به قتل رسانده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد قربانی چند روز بعد در منطقه جنگلی در حالی پیدا شد که قاتل ردی از قاتلش پیدا نکرد.
کلانتر محلی شهر پالم بیچ فلوریدای آمریکا در این باره گفت: این مجرم با اتهاماتی  چون آدم ربایی ،  تجاوز و قتل روبروست. او موفق شده بود سالها از دست ماموران پلیس فرار کند اما اکنون بار دیگر آزمایش های دی ان ای به کمک کارآگاهان پلیس آمده و راز قتل قدیمی فاش شد. متهم در زمان جنایت تنها 25 سال سن داشته است.
وی افزود: ما با استفاده از بزاق متهم و انجام آزمایش دی ان ای پرده از راز قدیمی برداشتیم. این بسیار دردناک است که یک مادر بزرگ برای پیاده روی بیرون برود و چنین بلایی برسرش بیاید اما خوشبختانه در نهایت ما موفق شدیم این قاتل فراری را به چنگ آورده و عدالت را اجرا کنیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دی ان ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران

بوکسور جوانی که در ساوجبلاغ مرتکب قتل و به تهران فرار کرده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل، وقوع قتل مرد جوانی در یک نزاع دسته جمعی در ساوجبلاغ به مرکزفوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با هدف ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل که بوکسور بوده به همراه برادرش در این نزاع شرکت کرده و پس از ارتکاب جنایت قبل از سر رسیدن پلیس راهی تهران شده است.

بدین ترتیب تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را شروع کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد متهم در خانه یکی از اقوام خود واقع در محله پاسداران ساکن است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

اوایل اردیبهشت‌ماه امسال،کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد بوکسور را به اتهام مباشرت در قتل عمدی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و صراحتا به قتل در نزاع‌دسته جمعی اعتراف کرد.

بنا بر گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای ساوجبلاغ اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون