Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آرسنال در دیداری خانگی مقابل اورتون با نتیجه 1-0 شکست خورد.
به گزارش آریا، به لطف اشتباه برند لنو، امید های آرسنال برای رسیدن به رقابت های اروپایی کمتر از همیشه شد. کارلتو و تیمش در کورس هستند و حالا می توانند مدعی راهیابی به رقابت های اروپایی لقب بگیرند.  آرسنال و اورتون در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت این بازی کم برخورد، با اشتباه عجیب برند لنو به سود اورتون رقم خورد.
شاگردان میکل آرتتا در این دیدار نمایش بهتری نسبت به حریف ارائه دادند اما در نهایت این اورتون بود که به لطف اشتباه بزرگ برند لنو به پیروزی رسید. دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در دقیقه 14 بود که ارسال خطرناک لوکاس دینیه از سمت چپ، یک موقعیت خوب نصیب کالورت لوئین کرد اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 30، ریچارلیسون بعد از عبور از پابلو ماری، می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما واکنش دیدنی لنو، دروازه توپچی ها را بسته نگه داشت. حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 49، روی حرکت کولمن، یک موقعیت خوب برای سیگودرسون ایجاد شد اما حضور به موقع هولدینگ این فرصت را از او گرفت. در ادامه باز هم این آرسنالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 59، چمبرز با عبور از هولگیت صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد روی همکاری پپه و ساکا، بار دیگر توپچی ها صاحب موقعیت شدند اما این بار هولگیت با حضور به موقع، توپ را به بیرون زد.
در دقیقه 64، چیزی نمانده بود که چمبرز قفل دروازه اورتون را باز کند اما ضربه چکشی او روی ارسال ساکا، بعد از برخورد به زمین از بالای دروازه به بیرون رفت. فشار حملات آرسنال ادامه داشت و در دقیقه 68، شوت سنگین سبایوس دروازه اورتون را به شدت به خطر انداخت اما پیکفورد با یک واکنش دیدنی توپ را دفع کرد. در حالی که آرسنالی ها سخت به دنبال رسیدن به گل برتری بودند، این اورتون بود که در دقیقه 76 به گل رسید. حرکت ریچارلیسون از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه آرسنال، با اشتباه لنو همراه شد و توپ درون دروازه توپچی‌ها غلتید.
آرسنالی ها که از این گل شوکه شده بودند، نتوانستند در دقایق پایانی موقعیت چندانی روی دروازه اورتون ایجاد کنند؛ هرچند در آخرین ثانیه های بازی، روی پاس توماس پارتی، گابریل مارتینلی صاحب موقعیت شد اما او را پیکفورد به هر ترتیب ممکن دفع کرد تا بازی با نتیجه 1-0 به سود اورتون به پایان برسد.
آرسنال برای اولین بار از فصل 1993/92 و از زمان شروع رقابت های لیگ برتر در یک فصل در هفت بازى خانگى مغلوب شده است. همچنین آرسنال این فصل در هشت دیدار خود لیگ برتر در ورزشگاه امارات موفق به گلزنی نشده که دو برابر بیشتر از چهار فصل قبلی بوده است. توپچی ها در صورتی که در تمام بازی های پیش رو تا انتهای فصل نیز موفق به کسب پیروزی بشوند در نهایت 61 امتیاز کسب خواهند کرد.
این در حالیست که در 22 سال حضور آرسن ونگر روی نیمکت توپچی ها، آرسنال در بدترین حالت موفق به کسب 63 امتیاز شده بود و این اتفاق قطعا در فصل جاری رخ نخواهد داد. این در حالیست که هواداران آرسنال سالها در انتظار جدایی آرسن ونگر و تغییر شرایط بودند، اما رفتن این سرمربی پرافتخار و فرانسوی نیز تغییری در اوضاع آرسنال ایجاد نکرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: تیم برتر زمین بودیم و به شکلی واضح چندین موقعیت در یک سوم هجومی از دست دادیم. اورتون بسیار سازمان یافته عمل کرد و ما در زمانی نامناسب و غلط گل خوردیم، یک پنالتی هم داشتیم که داور آن را اعلام نکرد. اشتباه لنو؟ این یک گل به خودی است و می دانیم که باید بهتر از اینها باشیم. هنوز با او صحبت نکرده ام.
گل مردودی؟ چیزهایی هستند که کنترل شان دست ما نیست، آن صحنه را 10 بار دیدم اما نمی توانم درک کنم جریان از چه قرار بود. در مورد بازگشت تماشاگران ناامید شده ام، واقع به آنها احتیاج داریم. تیم جوانی داریم که واقعا نیاز دارد تا احساسات را تجربه کند، همچنین آن حس امنیتی که هنگام داشتن تماشاگران پشت سر خود احساس می کنید.
اعتراض هواداران در محوطه استادیوم؟ ما خیلی زود به استادیوم آمدیم و مشخصا بازیکنان می دانند ماجرا از چه قرار است؛ همه آنها در شبکه های اجتماعی حضور دارند. ما این اجازه را به آنها دادیم که از دلیل تجمع هواداران مطلع شوند. می دانیم ماجرا چه بود و این را هم می دانیک که طرفداران می خواهند احساسات شان را ابراز آمادگی ذهنی این شرایط را داشتیم و نمی توانیم آن را بهانه باخت مان قلمداد کنیم. کنند. دروازه بان اول ما برند (لنو) است و عملکردش هم خوب بوده است. اشتباهات جزئی از فوتبال هستند. راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر؟ دستیابی به این هدف حالا از لحاظ ریاضی هم بسیار دشوار شده.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، رقبای آرسنال امروز در حالی به تماشای دربی ‏شمال لندن نشسته بودند که همه امیدشان به آنگه پوستکوگلو و ‏مردانش بود. ‏

آرسنال در نیمه اول با یک گل به خودی پیش افتاد و پاسخ سریع ‏تاتنهام آفساید اعلام شد. توپچی‌ها در ادامه نیمه اول درخشان ظاهر ‏شده و با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را سه گله کردند.

تاتنهام در نیمه دوم برای حفظ اعتبارش در دربی خانگی و برای ‏متوقف کردن آرسنال به میدان آمده بود و با جان و دل کار می‌کرد. ‏اسپرز در دقیقه 64 روی اشتباه عجیب داوید رایا توسط کریستین ‏رومرو به گل رسید تا بارقه‌های امید تقویت شود. ‏

ظاهرا قرار بود آرسنال هر چه در نیمه اول انداخته بود را در این نیمه ‏روی اشتباهات فردی واگذار کند. در دقیقه 85 نوبت به دکلان رایس ‏رسید تا با اشتباه یک گل به تاتنهام تقدیم کند.

او با خطایی ‏بی‌مورد و درحالی‌که توپ از دیویس فاصله گرفته بود پای ‏بازیکن حریف را مثل ‏توپ شوت کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را ‏نشان دهد. سون ‏هیونگ مین پشت توپ ایستاد و با اینکه رایا جهت ‏را درست ‏تشخیص داده بود دروازه را باز کرد.‏

از این لحظه همه‌چیز در نهایت استرس دنبال شد، ولی در نهایت ‏آرسنال موفق شد این پیچ تند را هم به سلامت رد کند. تیم آرتتا حالا ‏تا قهرمانی بازی با بورنموث، منچستریونایتد و اورتون را در پیش دارد. ‏

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)