Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کرامتی صبح شنبه در جلسه مدیران جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: کمیته برنامه جامع توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی تشکیل و برنامه عملیاتی سازمان در سال ۱۴۰۰ بر اساس تحقق شعار محوری سال و سیاست‌های کلان بخش کشاورزی تدوین و اجرایی خواهد شد.

وی ترسیم نقشه راه و تدوین برنامه جامع و مدون را راه گشای مشکلات بخش کشاورزی در استان عنوان کرد و گفت: این کمیته با هدف تعیین نقشه راه سازمان و مجموعه ادارات تابعه، درجهت توسعه بخش کشاورزی و بهبود وضعیت معیشت بهره برداران و ارتقای بهره‌وری عوامل و منابع تولید و در نتیجه استمرار تأمین امنیت غذایی مردم استان تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامتی با بیان اینکه برنامه عملیاتی سازمان در سال ۱۴۰۰ بر اساس تحقق شعار محوری سال و سیاست‌های کلان بخش کشاورزی تدوین و اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی سیستماتیک در راستای تعریف ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های اجرایی سازمان در دوره زمانی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ ضروری است. در این راستا اطلاعات مربوط به برنامه‌های عمده در دست اجرای سال جاری کلیه بخش‌ها و بخش‌های تابعه همراه با برنامه‌های چهار ساله آتی جمع آوری و در قالب کتابی به عنوان ترسیم نقشه راه سازمان چاپ خواهد شد.

کرامتی همچنین واگذاری برخی از وظایف خدماتی جهاد کشاورزی به بخش خصوصی را مؤثر عنوان و اظهار کرد: جهاد کشاورزی تجربه موفقی را در این زمینه داشته است و با واگذاری برخی از وظایف و امورات تصدی گری به بخش خصوصی که قابلیت واگذاری دارد، علاوه بر رفع کمبود نیروی انسانی، می‌توان هزینه‌های دولتی را تعدیل و کاهش داد.

محمود سپهرفرمدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه نیز در این نشست گفت: این شهرستان با دارا بودن ۱۷ درصد اراضی زراعی، ۴۵ درصد اراضی باغی و ۳۳ درصد تولیدات کشاورزی استان نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی استان دارد.

کد خبر 5196352

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گناوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدودیت های کرونایی سردار حجازی ماه مبارك رمضان گرگان اردبیل محمد علی حق بین توسعه بخش کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد غراوی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های؛ جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

غراوی گفت: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

بر اساس این گزارش، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

کد خبر 6096028

دیگر خبرها

  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد