Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:42:37 GMT

تیم امید گناوه در روزی که میزبان بود مهمان شد!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۹۰۶۷

تیم امید گناوه در روزی که میزبان بود مهمان شد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ دسته دو کشور تیم امید گناوه در دیداری خانگی، اما به دلیل اینکه طی چندسال گذشته تاکنون نور ورزشگاه شهید سراجی گناوه تعمیر نشده، مجبور شد تا در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با شهرداری بندر عباس دیدار کند.

این دیدار که در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسیده بود، اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ این دیدار، هادی دهقانی توانست تک گل شهرداری بندرعباس را به ثمر رساند و امید گناوه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید گناوه با ۲۱ امتیاز از ۱۶ بازی در رده ششم جدول گروه ۱۴ تیمی قرار دارد.

مهرداد فرخنده‌پی مربی امید گناوه پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از شرایط پیش آمده جهت برگزاری مسابقه اظهار داشت: آیا شهرستان گناوه جز استان بوشهر هست یا نیست؟ تمام باشگاه‌های دنیا بازی خانگی آن‌ها در زمین خود برگزار می‌شود اما ما در خانه و زمین خودمان تمرین می‌کنیم اما در شهر خودمان نمی‌توانیم بازی کنیم.

مربی تیم امید گناوه افزود: شما قدمت فوتبال گناوه را نگاه کنید، نور، رختکن و چمن ورزشگاه پس از گذشت این همه سال استاندارد نیست چه کسی مسؤول این امور است و باید به این‌ها رسیدگی کند؟ تا آن‌جایی که حسین عبدالهی موسس امید توان داشته یک تنه بار را بر دوش کشیده اما یکدست صدا ندارد و هیچکس تاکنون به ما توجهی نداشته است.

وی ادامه داد: امید گناوه هم تیم استان‌ بوشهر است اما مسؤولین استان به جاهای دیگه چسبیده‌اند و مسؤولین استان بوشهر اصلا از وجود نماینده گناوه و استان در لیگ دو کشور خبر ندارند، کجای دنیا به این صورت است که ما هم در بازی‌های خانگی و هم خارج از خانه باید مهمان باشیم؟ کی باید مشکلات شهرستان گناوه حل شود و مسؤولین استان بوشهر نیم نگاهی هم به گناوه داشته باشند و بدانند امید گناوه هم نماینده استان بوشهر است و به مشکلاتش رسیدگی شود؟

فرخنده‌پی گفت: باید نگاهی ویژه‌ای به گناوه شود، چرا قدمت فوتبال شهرستان گناوه توسط مسؤولین استان بوشهر باید به فراموشی سپرده شود؟ آیا باید همه مثل بعضی از تیم‌ها بروند و در فلان اداره تجمع کنند تا به وضعیت آن تیم رسیدگی شود؟

مربی امید گناوه ابراز داشت: یکی از شهرستان‌های استان تنها بخاطر یک بازی مسؤولین سعی دارند هرچه سریع‌تر نورافکن‌های ورزشگاهشان را به حد استاندارد برسانند اما چرا با گذشت این همه سال از شروع فوتبال در شهرستان گناوه، ما باید خارج از خانه بازی‌کنیم و نمی‌توانیم از بازی‌های خانگی خود استفاده کنیم.

وی گفت: اگر حسین عبدالهی خسته شد و از فوتبال گناوه خارج شد دیگر فوتبال گناوه هم باطل می‌شود و آقایانی که نشسته‌اند و این وضعیت را تماشا می‌کنند خوشحال باشند، برای فوتبال باید تمرکز داشته داشت که با این وضعیت ما تمرکز لازم را نداریم.

فرخنده‌پی افزود: می‌خواستیم برای نیم فصل دوم از چند بازیکن درون استانی استفاده کنیم اما عده‌ای از آقایان زنگ می‌زنند که کار به بازیکن این تیم نداشته باشید اما پس از چند روز این بازیکنان سر از تیم مقابل ما در میآورند و هیچکس به ما اهمیتی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امید گناوه شهرداری بندرعباس لیگ دسته دو فوتبال هفته شانزدهم مسؤولین استان شهرستان گناوه استان بوشهر امید گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد