Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: نرخ مصوب کرایه تاکسی‌ها در بجنورد ۳۰ درصد افزایش یافت که به دلیل رعایت پروتکل‌ها و کاهش تعداد مسافرین ۲۵ درصد هم به این نرخ افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

حمیدرضا شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد، با اشاره به تغییر قیمت کرایه تاکسی و حمل و نقل درون شهری در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی‌های دورن شهری 30 درصد از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی حمل و نقل درون شهری علاوه بر 30 درصد افزایش مصوب٬  25 درصد نیز به نرخ مصوب اضافه می‌شود.

رئیس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: برای این که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، رانندگان تاکسی به جای 4 نفر٬ 3 مسافر را سوار می کنند. به همین دلیل 25 درصد افزایش کرایه تقسیم بر 4 و 3 سهم از مسافران و یک سهم از خود راننده دریافت می‌شود.

واژگونی تاکسی پس از پرش 3 متری + تصاویرنرخ‌نامه کرایه تاکسی در یاسوج معطل تصمیم شورای شهر استطرح "تاکسی هوایی" وعده‌ای که محقق نشد!/ چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو چیست؟

شافعی ادامه داد: نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری هم از 700 به هزار تومان با کارت بلیت تغییر کرده و اگر فردی هم کارت بلیط نداشت باید هزار و 300 تومان به طور نقدی پرداخت کند.

به گزارش تسنیم٬افزایش 55 درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری و بیش از 35 درصدی نرخ کرایه اتوبوس در بجنورد انتقاداتی را از سوی شهروندان مرکز استان خراسان شمالی در پی داشته و از سوی مقابل رانندگان مسایل نقلیه عمومی هم معتقد هستند با این نرخ‌ها هم مشکلات هزینه‌های آنان جبران نخواهد شد.

شهرستان بجنورد دارای پیرترین ناوگان حمل و نقل درون شهری است. حدود 700 دستگاه تاکسی در مرکز استان برای جابه جایی مسافران فعال است که 45 درصد از این تعداد بالای 11 سال عمر دارند.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرایه تاکسی کرایه تاکسی درصد افزایش درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد