Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: براساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت هزار و پنج نفر در شهرستان بروجن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

او افزود: از مجموع موارد مثبت، چهار هزار و ۹۵۶ مورد مربوط به سال ۱۳۹۹ و دو هزار و ۴۹ مورد مربوط به فروردین ۱۴۰۰ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مردان بیشتر از زنان به کرونا مبتلا می‌شوند

شیرانی اضافه کرد: ابتلا به ویروس کرونا در سال ۱۴۰۰ تاکنون منجر به مرگ ۲۰ بیمار شده که با احتساب موارد جدید، آمار جان‌باختگان قطعی به ۱۷۱ مورد رسیده است.

او ادامه داد: بخشی از نیرو‌های مراقب سلامت، بهیار، پزشک و... به‌عنوان مدافعان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا در مجموعه شبکه بهداشت و درمان به این بیماری ویروسی مبتلا شده و روند غربالگری را با کمبود نیروی انسانی مواجه کرده است.

شیرانی گفت: بیشترین پراکندگی افراد مبتلا و فوتی‌های کر‌ونا در شهرستان بروجن مربوط به قشر سالمند بوده که تأکید می‌شود از ترک منزل، حضور در تجمعات و معاشرت با افراد مشکوک و ناقلان بدون علامت جداً پرهیز کنند.

او افزود: تا پیش از آغاز واکسیناسیون عمومی، مطمین‌ترین راهکار برای در امان اماندن از این بیماری ویروسی استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک