Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد در محورهای شمال گفت: تعداد خودروهای برگشتی و جریمه شده از محورهای مازندران ۱۰ هزار دستگاه بوده است.

به گزارش برنا؛ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران گفت: آمد و شد خودروها در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کنترل جدی خودروها توسط ماموران پلیس راه در ۶ مبادی ورودی استان کماکان تداوم دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به برخورد سخت‌گیرانه و جدی ماموران پلیس راه در مبادی ورودی استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت تعداد خودروهای برگشتی و جریمه از ۱۰هزار دستگاه عبور کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکید پلیس بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است که بادی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران جریمه ممنوعیت تردد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب