Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:09:21 GMT

کرونا ۱۴ هزار کارگر یزدی را خانه‌نشین کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۰۹۲

کرونا ۱۴ هزار کارگر یزدی را خانه‌نشین کرد

ابویی رئیس بسیج کارگران و کارخانه‌جات استان یزد گفت: آمار بیکاران کارگری در سال گذشته کرونایی ۱۴ هزار نفر در استان یزد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ مهدی ابویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج کارگری سال 1400 سازمان بسیج کارگران و کارخانه جات برگزار شد، گفت: در زمان کرونا استان های مختلف با مشکل مواجه شدند و بسیاری از کارگران از کار اخراج شدند ولی خوشبختانه در استان یزد با توجه به اینکه کارخانه‌جات مادر را داریم، آمار بیکاری زیادی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج کارگران و کارخانه‌جات استان یزد اضافه کرد: حتی در شرایط کرونا، افزایش قیمت دلار و مشکلاتی که بسیاری با آن مواجه شدند، به اذعان برخی از روسای کارخانه جات، بهبود درآمد نیز برایشان حاصل شد.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی واحدهای تولیدی کوچک بیشتر ضربه خوردند، افزود: آمار بیکاران کارگری در سال گذشته کرونایی 14 هزار نفر در استان یزد بود که اغلب کارگران ساختمانی بودند و تعداد اندکی از آنها از کارگران کارخانه جات به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه کارگران مشغول در استان یزد 200 هزار نفر هستند، اظهار داشت: 12 هزار نفر از کارگران عضو سازمان بسیج کارگری استان یزد هستند که با احتساب خانواده هایشان به 75 هزار نفر می رسند.

ابویی به مهمترین دغدغه و چالش کارگران در استان اشاره کرد و افزود: امنیت شغلی، پرداخت حقوق و بیمه از جمله دغدغه کارگران است که به موقع در کمیسیون هایی که عضویت داریم به دنبال رفع آن هستیم.

رئیس بسیج کارگران و کارخانه‌جات استان یزد در پایان گفت: بیش از 5 هزار بسته معیشتی در روز میلاد امام حسن مجتبی و روز جهانی کارگر در سطح استان یزد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان یزد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

واحد‌هایی که مشاهده می‌کنید، در کابل و در مناطق اعیان‌نشین این شهر است. قیمت این واحدها، با متراژ‌های نسبتا بالا، حدودا ۹ میلیارد تومان می‌باشد، که فاصله بسیار زیادی با خانه‌های ایران (تهران) دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # قیمت مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران