Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری، شرایط کشور را متفاوت از گذشته توصیف کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است داوطلبان باید برنامه‌های خود را برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهند

 محسن رهامی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه در نشست خبری گفت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است داوطلبان باید برنامه‌های خود را برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط ما نسبت به چهل سال گذشته متفاوت است و برنامه‌های که در گذشته اجرا شده مطلوب نبوده و برای اداره کشور باید برنامه‌ها تغییر کند.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: برنامه‌های من برای انتخابات ریاست جمهوری شامل ۶ بخش در حوزه اقتصاد، فرهنگی، دفاعی و امنیتی و قضایی و ... است.

رهام،  مهمترین بخش حاکمیت را آموزش و پرورش عنوان کرد و با تاکید بر تحول در این حوزه، گفت: توسعه منابع انسانی برای توسعه پایدار در کشور ضروری است و باید برای حکمرانی خوب به شیوه آموزش و نهادسازی فرهنگ در کشور توجه کرد.

وی، معلم را کانون توسعه دانست و یادآور شد: باید تحول اساسی در حوزه آموزش شکل بگیرد تا بتوانیم سند تحول بنیادی را عملیاتی کنیم.

ادامه دارد...
/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا