Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:27:57 GMT

نقطه حادثه‌خیز مسیر داران به سه راهی نماگردحذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۳۳۸

نقطه حادثه‌خیز مسیر داران به سه راهی نماگردحذف می‌شود

 سید تقی معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن، با اشاره به کلنگ‌زنی طرح ساماندهی و چهار خطه کردن مسیر داران به سه راهی نماگرد اظهار کرد: این طرح در راستای ایمن‌سازی و حذف نقاط پرحادثه انجام خواهد شد و امید است با اجرای آن ایمنی ترددهای جاده‌ای افزایش و تصادفات کاهش یابد.

فرماندار فریدن با اشاره به جزئیات این طرح ادامه داد: مسیر اصلی تقریبا  هزار و ۵۰۰ متر و ۷۰۰ متر رمپ‌های است که در نظر گرفته شده است و هزینه‌های این طرح تقریبا یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کلنگ‌زنی ساخت پل دسترسی به مزارع در کیلومتر ۳ جاده کمربندی داران- الیگودرز را نیز داشتیم که اعتبار پیش بینی شده برای این طرح تقریبا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

معین‌الدینی همچنین در خصوص برخی طرح‌های نیمه کاره‌ای شهرستان فریدن، افزود: بخش اول زیرگذر روستای نهرخلج با ۸ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و تاکنون برای پل زیرگذر روستای درختک ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل به ۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده فریدن تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است