Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از مهم ترین ظرفیت های مردمی در راستای آگاه سازی جامعه در امر مبارزه به مواد مخدر هستند، گفت: تعامل با کانون های مساجد در حوزه پیشگیری از مواد مخدر افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام، در نشست امضای تفاهم نامه همکاری شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با ستاد اجرایی طرح چهره به چهره استان، اظهار کرد: بحث مواد مخدر در واقع مادر تمام آسیب های اجتماعی است و بخش بزرگی  از آسیب های اجتماعی امروز به موضوع مواد مخدر بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمی» با بیان اینکه وضعیت مواد مخدر در جهان به لحاظ تعداد و انواع مواد مخدر و افراد درگیر با مواد مخدر روندی افزایشی دارد، ابراز کرد: در کشور ما نیز با توجه به اینکه  در مجاورت دو کشور مهم تولید کننده مواد مخدر قرار دارد و  از طرف دیگر سیاست های استکبار جهانی در راستای ضربه زدن به جوانان کشور، متاسفانه شاهد روند افزایشی مصرف مواد مخدر هستیم که در این زمینه نیازمند عزم همگانی و ارائه آموزش های لازم به احاد جامعه هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است، گفت: امروز در بحث مقابله با مواد مخدر، رویکرد شورای مبارزه مواد مخدر، رویکردی فرهنگی و آموزش همگانی آحاد جامعه  با  استفاده از تمام ظرفیبت ها در  این عرصه است.

 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از مهم ترین ظرفیت های مردمی در راستای آگاه سازی جامعه در امر مبارزه به مواد مخدر هستند، افزود:  موثر بودن کانون های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد با برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه آموزش های احکام و مسایل تخصصی با حضور جوانان کاملا مشهود است.

 

کریمی با بیان اینکه  کانون های فرهنگی و هنری مساجد اثرگذاری مفیدی  در این حوزه با کمترین هزینه دارند، ابراز کرد: ظرح مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه با مواد مخدر با محوریت مساجد در سطح محلات مناطق آسیب پذیر به طور قطع در امر پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سازنده و مفید خواهد بود و  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آماده همکاری لازم با کانون های مساجد در این زمینه است.

 

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه مبارزه با مواد مخدر این شورا آماده اطلاع رسانی، ارائه آموزش های لازم و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی هستند و از هر گونه برنامه و فعالیت مشترک با کانون های فرهنگی و هنری مساجد استقبال می شود.


 

 


 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری مواد مخدر کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد مبارزه با مواد مخدر استان آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان