Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@20:10:40 GMT

خیال راحت یحیی گل محمدی از مدافعان کناری آماده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۹۲۶

دو مدافع کناری پرسپولیس در بازی با گوا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند

مهدی شیری و علی شجاعی در بازی با گوا نمره قابل قبولی گرفتند.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی برای استراحت دادن به مجموعه تیمی پرسپولیس در بازی برگشت با چند تغییر مقابل گوا قرار گرفت. در این میان تغییر هر دو مدافع کناری پرسپولیس در نوع خود جالب به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که سرمربی پرسپولیس وحید امیری و سیامک نعمتی را بعد از 3 بازی روی نیمکت نشاند و از مهدی شیری و علی شجاعی به ترتیب در دفاع راست و چپ بهره برد.

نکته قابل توجه این تغییرات به عملکرد خوب هر دو مدافع جانشین مربوط می شود. علی شجاعی در بازی دیشب جای وحید امیری را گرفت که خود او نیز به خاطر غیبت سعید آقایی در پست غیر تخصصی دفاع چپ بازی می کرد و در 3 بازی اول در ترکیب اصلی به میدان رفت. علی شجاعی در این پست غیر تخصصی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. احساس رضایت گل محمدی از شجاعی به اندازه ای بود که مربی جوان سرخ پوشان حتی وقتی وحید امیری را راهی میدان کرد، دست به تغییر پست و منطقه بازی شجاعی نزد و امیری یک خط جلوتر از شجاعی به میدان رفت تا پس از مدتها به پست تخصصی اش برگردد.

جالب این که این اتفاقا برای مهدی شیری هم همین اتفاق افتاد. گل محمدی که با توجه به اتفاقات فصل گذشته لیگ قهرمانان تصمیم گرفت در بازی های این فصل از سیامک نعمتی در پست دفاع راست بهره ببرد، در بازی دیشب به نعمتی استراحت داد تا شیری به منطقه راست خط دفاعی سرخ ها برگردد و جالب این که شیری بسیار خوب در این بازی عمل کرد. شیری در فاز دفاعی حضور به موقعی در زمین خودی داشت و به هنگام هجوم نیز با نفوذهای به موقع سعی داشت با ارسال هایش روی دروازه گوا خطر آفرین ظاهر شود.

عملکرد قابل قبول شجاعی و شیری در بازی دیشب نشان می دهد خیال یحیی گل محمدی از دو منطقه راست و چپ خط دفاعی کاملا راحت است و او با حضور نفراتی چون شیری، نعمتی، شجاعی و امیری در این مناطق در بازی های پیش رو مشکلی نخواهد داشت.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! فرد آزاردهنده کودک طرفدار استقلال دستگیر شد پرسپولیس - گوا، دیداری با دستاوردهای زیاد هشتگ برکناری چفرین، رئیس یوفا به ترند جهانی در توئیتر تبدیل شد لوچانو موجی: در نهایت همه از آنیلی و پرز تشکر خواهند کرد که روبروی یوفا ایستادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی شجاعی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است