Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:30:37 GMT

واکنش جواد امام به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۰۱۱

واکنش جواد امام به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده

خبرگزاری تسنیم: گمانه زنی ها درباره احتمال کاندیداتوری مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات، در انتخابات ریاست جمهوری  که خبر آن از سوی الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد رسانه ای شد، چند روزی است که با واکنش های متفاوتی در میان فعالان سیاسی اصلاح طلبان همراه شده است.

با توجه به مشی سیاست ورزی تاجزاده در سالهای اخیر که عمدتاً در تقابل با سیاست های نظام تعریف می شود، طیفی از اصلاح طلبان با محوریت حزب کارگزاران کاندیداتوری  وی در انتخابات ریاست جمهوری  را به صلاح کلیت این جریان نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله موجب شد تا روزنامه سازندگی ارگان رسانه ای حزب کارگزاران در سرمقاله روز چهارشنبه (اول اردیبهشت) به انتقاد از احتمال کاندیداتوری تاجزاده بپردازد.

سازندگی تاج‌زاده را نماینده طیفی از اصلاح‌طلبان تندرو (ساختارگرا) خواند که با تحرکات خود در چهار سال دوم دولت روحانی به‌ویژه پس از حوادث آبان 98 به‌نوعی یک انشعاب در جریان اصلاحات را هدایت می‌کنند که مشی آن نه صرفاً تندروی بلکه تک‌روی است.

ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران همچنین از تاج‌زاده به‌عنوان پرچمدار تحریم انتخابات مجلس نام برد و تاکید کرد که  امید تاج‌زاده {از کاندیداتوری} به شورای نگهبان است! نه آنکه او را تأیید کنند، که وی را رد کنند تا حجتی برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری بیابد.

از سوی دیگر غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران نیز در واکنش به احتمال کاندیداتوری تاجزاده در اظهارات کنایه آمیز گفت: «خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر!»

حالا جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران و از چهره های نزدیک به سیدمحمد خاتمی  در واکنش به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده، گفته است: اینکه برخی بگویند تاجزاده منتظر است تا شورای نگهبان ایشان را رد کند و حجتی برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند حرف بی‌ربطی است.

جواد امام ادامه داده است: آقای تاجزاده فعال سیاسی و منتقد وضع موجود است و علناً نیز تمام نظرات و نقدها را می‌گوید و اقدامات خوب حاکمیتی را احترام و حمایت و بقیه موارد را نیز به صراحت اعلام می‌کند؛ شاید برخی این صراحت لهجه را برنمی‌تابند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تاج زاده رد صلاحیت جواد امام کارگزارانی ها انتخابات ریاست جمهوری حزب کارگزاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: «تغییر نام خیلی رایج نیست اما خلیج فارس نام زیبایی است.» حرف‌های کامل جواد خیابانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات